The most famous Ludder Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hvor er dere??? Jeg måtte sitte hele forbanna bussturen og drittpreike med en desperat fyr, angret ganske fort på at jeg ikke latet som jeg sov :-( Blir forresten kanskje Valdres-tur på meg lørdag, satser på at noen vil synes det er en fin bursdagsgave!
FuckFace Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 Hehehe... Fumlis kubbet på sofaen etter 30 min. med tullprat! Så jeg satt igjen med ølen min alene... Var jo et helvete å komme seg hjem, måtte punge ut med alt for mye penger for at en mann fra Kina skulle kjøre oss hjem! Drosjekøene var jo milevis!!!!! Det funker alltid å late som man sover... nesten uansett hvilken situasjon man er i.... Valdres har jeg planlagt så lenge nå at jeg nesten tisser på meg av forventning!!!!!!! Tenk hvis HUN er der......
The most famous Ludder Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 Høres stress ut ja. Der er eneste fordel med å bo i byn... Er det 20.00-forestillingen du skal på? Den var utsolgt, så jeg skal på midnattsforestilling. Håper bare det ikke blir storm eller noe...
FuckFace Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Ja, skal på den kl. 2000. Har du bestilt, altså? Jeg må jo lese ut 3 bøker til på 4 dager.... puh!! Har jo lest dem før, men må liksom være helt up to date! Nei, husk å pakke teppe, termos med noe varmt og evt. en lommelerke på innerlommen. Bare ikke så mye at du må på do.... da må du ha med deg bekken også......
The most famous Ludder Skrevet 12. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2008 Hm, ja det var jo det og... Tror du de spiller selv om det er drittvær da? Har ikke bestilt ennå, venter på svar fra hotellet, tenkte å kjøpe sånn pakke...
FuckFace Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 Æsj, da blir det et annet hotell enn oss... Tja, de må jo spille, da! Kanskje de kan sette opp et tak eller noe?? hehe.. vi får pakke ned paraply også, tror jeg...
FuckFace Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 På yr.no ser det ut som regn.... og 10-12 grader.... faen...
The most famous Ludder Skrevet 12. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2008 Kan bli moro det, hehe... Er det så mange hotell der da? Dette ligger i gåavstand til der det skal være med spesial-meny og greier :-) Men hvordan kommer du deg dit? Tog?
FuckFace Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Ja, men vi hadde bestilt billetter på forhånd, og da var det ikke flere rom ledige uten den pakke-prisen. Så vi må bo på Beitostølen. Det var visst en halvtime-time fra Valdres. Vi kjører bil.
The most famous Ludder Skrevet 12. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2008 Joho! Nå har jeg bestilt! Ble søndag på meg da, for det var ikke ledige rom lørdag. Heldigvis begynner ikke skolen før tirsdag :-) Nå får jeg bare manne meg opp til å kjøre den skumle veien alene, og håpe på at jeg ikke møter noen jævlige sjåfører som synes det er spennende å se hvor mange de nesten klarer å drepe! :-s Skulle vært et tog som gikk dertil...
FuckFace Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Skal du helt alene??? Tror det går et tog, ihvertfall et stykke, men det var visst bare kl. 09 om morgenen. Og om det går søndagen, må jo gudene vite. Men siden jeg skal lørdag, så kan jo jeg ringe deg og fortelle hvordan det slutter! ehe....
The most famous Ludder Skrevet 13. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2008 Slutter vel med at hun blir brent og møter igjen sin elskede djelvel vel...? ;-) Skal alene ja. Mannen her er ikke så begeistret at vi gidder å bruke over tusen kr på at han skal bli med, og han skal jobbe tidlig mandag likevel... Så det blir litt skummelt ja, er ikke så fan av hverken biler, bilveier eller sjåfører .-s
The most famous Ludder Skrevet 13. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. august 2008 Toget går bare til Voss, så det hjelper meg ikke så mye. Hvis jeg vil toge helt frem må jeg først til Oslo, og det gidder jeg ikke...
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. august 2008 #14 Skrevet 13. august 2008 Ååååå, jeg er så misunnelig på dere!!! Jeg vil og. Men jeg unner dere det da. Får håpe det er like bra som det jeg var på... (Ikke bedre) ;-) Fuckface: Nå må du rulle inn nebbet litte grann da. Det gikk vel litt mer enn en halvtime?? Hehe;-) Når du er så dum å gå på do, må du jo regne med at jeg sovner.
FuckFace Skrevet 13. august 2008 #15 Skrevet 13. august 2008 Hahahaha!!! Jo, det gjorde sikkert det. Klokken var faktisk 0530 når jeg gikk i seng, men da hadde du sovet en stund.... heheheh Jeg tok sengetøy på dynen, tok meg en røyk, prøvde å vekke deg, breiet dynen over deg og gikk å la meg. Gikk fort noen timer bare på det... hehe Tror neppe det blir like bra som der du var, du fikk jo snakket med stjernen selv og greier...... GRØNN av misunnelse...
fumlis og skrikerungene Skrevet 13. august 2008 #16 Skrevet 13. august 2008 Hehe:-) Var vel trøtt da vettu! Er ikke vant til nachspiel lenger jeg.. Men moro hadde vi det ihvertfall:-) Får håpe stjernen er der når dere er der og da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå