Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jeg har nå fått vite at min far han jeg er vokst opp med som far ikke er min biologiske far alikevel. Min far har alltid trodd han var min far, men undret seg over datoene den gang min mor ble gravid. Min mor har vist dette hele tiden, og slapp denne bomben i en krangel med min far. Vi har tatt dna test som vist at han ikke er min far. Jeg er fast bestemt på at dette skal jeg finne ut av, hvem er min far ? Men jeg sitter litt fast hvet ikke helt hvor jeg skal begynne. Det er jo godt over 20år siden. Min mor bodde på et lite sted den gangen jeg ble unnfanget, ca 5 timers kjøring herfra. noen råd ?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Uff, ingen råd å gi, men hvordan er ditt forhold til din mor etter dette? Hun har vel ikke skrevet ekte fars navn i fødselsattesten heller da?
smågodt prinsessa Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 kan du ikke spørre mammaen din da? Hun vet vel hvem som er faren din?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg har ikke særlig mye til overs for min mor lengre, klarer ikke være hyggelig mot henne. Så nå er det heller sjeldent at jeg tar tlf når hun ringer. Mine foreldre giftet seg rett før jeg ble født slik at han jeg er vokst opp med som far står på fødselsattesten. Har spurt min mor hvem som er min far, men hun sier hun ikke husker....... dummeste jeg har hørt da men men. vurdere og si til henne at jeg slår hånden av henne vist hun ikke forteller meg hvem min far er. Det betyr veldig mye for meg og vite dette.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hei, jeg fikk samme sjokkbeskjed som deg for 9 mnd siden. Rettssak rett rundt hjørnet. Innlegget ditt er som om jeg skulle skrevet det selv med unntak av et par forandringer. Send meg en PM om du vil, jeg vet mye i forhold til det juridiske i.o.m at jeg står oppi dette selv, og det blir rettssak som følge av DNA testing. Klem
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Oi for et sjokk! Enig med at du bør spørre din mor, hun skylder deg såpass! Jeg fikk forresten selv vite om en halvsøster i en alder av 27... noe både faren min og moren hennes visste i alle disse årene. Faren min traff henne første gang da, hun var da 25 år. Vi har alle i dag et fint forhold, så vår historie er en solskinnshistorie.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Det skjønner jeg veldig godt! Min bestemor er adoptert (ikke helt samme greia) men ALLE rundt henne visste det, men ikke henne. Det kom som et sjokk på henne da hun fikk vite det av noen andre enn sine foreldre, og hun er sint og lei seg for det enda. Uff hadde jeg funnet ut at pappa ikke var min far likevel vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Håper du finner ut av det, men jeg aner ikke hvordan du bør gå frem...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 trist å hørre,vet du kan ta kontakt med frelsesarmeen tror de er ganske flinke på sånne ting.har selv vert i kontakt med dem ang finne mine biologiske besteforeldre,veldig hyggelig de jeg snakket med der,lykktes desverre ikke pga jeg må ha gokjennelse av min far til at de kan begynne å søke.dette er da en adopsjonssak,vet ikke om det blir anderledes.ellers kan du vel ta kontakt med noen av dine mors veninner,spør de ut om hvem hun var med i den tiden,noen må vel ha vist om dem..lykke til,håper du lykkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå