Gå til innhold

Blir så lei meg jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et alkoholproblem før, og sluttet derfor tvert å drikke når jeg innså det. Mange år siden jeg sluttet nå. Men det går ikke en dag uten at sambo kaller meg alkis, dårlig mor osv. Samtidig prøver han å tvinge meg med på fest, selv om jeg sier at jeg er redd for å sprekke om andre drikker... For et liv!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gammel vane, og fordi det er vanskelig å finne leilighet i dette området uten å måtte betale 3 mill :(

Skrevet

Ikke for å være slem, men det høres ikke ut som om den mannen respekterer deg noe særlig.....

Skrevet

Du har vært flink! Gratulerer!

Når du har reddet deg selv på denne måten, har du vist at du er tøff. Da er du tøff nok til å komme deg vekk fra en mann som ødelegger livet ditt også!

Du fortjener bedre enn en slik mann!

Kom igjen :)

Skrevet

Her har du et stort problem, HI. Dvs mannen du kaller sambo har et stort problem med respekt for sine medmennesker.

Det er han som er en dårlig mann som prøver å lokke deg ut i elendigheten igjen.

Skrevet

Du skal være stolt av deg selv som har greid å slutte å drikke.

Hurra for deg :))

MEN du er ilag med en som absolutt ikke er bra for deg.

Kalle deg alkis er veldig respektløst ovenfor deg, og prøve å få deg med på fest når han vet du er redd for å sprekke, da er han ikke mye til støtte.

Du fortjener noe mye bedre enn han der. Han kan ikke være bra for deg, når han ikke skjønner alvoret av at du hadde et alkoholproblem.

Skrevet

Så flink du har vært. Vet du.... nå har jeg skrevet side opp og side ned om at man skal prøve og prøve før man går fra partnern.... men hvis han ikke prøver å forstå snart er det på tide at du passer snippesken og går. Flytt til et billigere sted. Prostitusjon tar sjela di. Heier på deg av hele mitt hjerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...