Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Syter med å kjøpe en, for jeg tenker faktisk på om andre mødre kommer til å se skjevt på meg da... Men den er tross alt best i test, og jeg har sikkert råd. Så hva koster de, og hvor selges de?
dolly29 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 selges på capone kids, olsen, sørbø (tror jeg), ligger på rundt 1100. Men på tilbud rundt 800. (tror faktisk at de er litt rimeligere i de minste str.) Ellers så har du jo troll og polaran pyre. sammepris
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Vår/høstdress ca. 900, vinterdress fra 1000 og opp tror jeg. Rundt 1400, er vel vanlig for vinterdressen mener jeg å huske. Barnas hus, gsport, og babyshop har vel i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 I den virkelige verden utenfor DIB er nok ikke Reima dressen det som definerer deg.....
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Nei, det vet vi vel. Det er Odenwalder (eller hvordan det skrivst) posen som definerer deg!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Odenwälder har jeg faktisk! Men jeg trodde faktisk at det var voksipose som var greia jeg!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Nei, er du gal... du må ikke finne på å komme draksende på en vokispose, det er so last year..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 :-)) er ikke sånn må-ha-reima-jente sjøl jeg altså, men jeg har vel kjøpt 2stk på 40% salg (ca 600-700kr på tilbud) på våren disse 2 årene jeg har hatt barn. Så henger den klar i skapet til vintern. Uberpraktisk- og jeg hakke bomma på størrelsen ennå hihi. Men for å være helt ærlig hun utnyttet ikke akkurat potensialet i den dressen når hun var 6 mnd!!!!! Litt bedre ved 1 1/2 år men det blir vel bedre. Har en klar i skapet til kommende vinter også. Nyfødten i desember får "klare seg" med hjemmestrikka ulldress. Jeg må vel sy på et fake Reima-merke får å ikke bli kasta ut av barselsgruppa? Veit aldri om de har vært for mye på bim i Svskapet vettu:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå