Gå til innhold

Hva koster en Reima-dress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syter med å kjøpe en, for jeg tenker faktisk på om andre mødre kommer til å se skjevt på meg da... Men den er tross alt best i test, og jeg har sikkert råd. Så hva koster de, og hvor selges de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selges på capone kids, olsen, sørbø (tror jeg), ligger på rundt 1100. Men på tilbud rundt 800. (tror faktisk at de er litt rimeligere i de minste str.) Ellers så har du jo troll og polaran pyre. sammepris

Skrevet

Vår/høstdress ca. 900, vinterdress fra 1000 og opp tror jeg. Rundt 1400, er vel vanlig for vinterdressen mener jeg å huske.

Barnas hus, gsport, og babyshop har vel i hvertfall.

Skrevet

I den virkelige verden utenfor DIB er nok ikke Reima dressen det som definerer deg.....

Skrevet

Nei, det vet vi vel. Det er Odenwalder (eller hvordan det skrivst) posen som definerer deg!

Skrevet

Odenwälder har jeg faktisk! Men jeg trodde faktisk at det var voksipose som var greia jeg!

Skrevet

Nei, er du gal... du må ikke finne på å komme draksende på en vokispose, det er so last year..

Skrevet

:-)) er ikke sånn må-ha-reima-jente sjøl jeg altså, men jeg har vel kjøpt 2stk på 40% salg (ca 600-700kr på tilbud) på våren disse 2 årene jeg har hatt barn. Så henger den klar i skapet til vintern. Uberpraktisk- og jeg hakke bomma på størrelsen ennå hihi.

Men for å være helt ærlig hun utnyttet ikke akkurat potensialet i den dressen når hun var 6 mnd!!!!! Litt bedre ved 1 1/2 år men det blir vel bedre. Har en klar i skapet til kommende vinter også. Nyfødten i desember får "klare seg" med hjemmestrikka ulldress.

Jeg må vel sy på et fake Reima-merke får å ikke bli kasta ut av barselsgruppa? Veit aldri om de har vært for mye på bim i Svskapet vettu:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...