☆Pacific sunset☆ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som har tips til annerledes bryllupsgave til ca 400,-?? De har mer enn nok av både glassboller osv....
Arb.ledig husmor Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Vet ik kor mye det koste, men hva med noe trekunst... Evnt et tredreid fat? De e veldig fine, og kan brukes t så mangt.. Eg ønsket meg et sånt, men fikk ikke noe av det slaget da eg giftet meg... Eller det finnes jo mye rart innen tre, kanskje du kan få malt noe på noe tre også?
Banshee Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Dørskilt med det nye familinavnet på? Det skulle vel kvalifisere som annerledes;o)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Kjøp ei geit inne på kirkens nødhjelp!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 mange som foreslår epletrær til barnedåp, men jeg foreslår det som bryllupsgave også jeg Eller et annet tre eller busk, til minne om den store dagen. Det forutsetter at brudeparet har hage da Jeg hadde i alle fall blitt mye mer glad for det enn for en pyntefigur..
englebarn x 2 Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Vin som skal modnes, f.eks. til 5-års bryllupsdag?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hva med et frukttre de kan plante i hagen, kjekt å ha i tillegg et flott symbol på voksende kjærlighet osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå