løcky Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 er det noen som vet om det er mulig og gjøre om heltidstudie til deltidsstudie? får ikke penger fra lånekassen dette året her fordi jeg mangler en eksamen. Må da droppe skolen fordi jeg ikke har råd til og fullføre. Tenkte da og få meg en heltidsjobbb etter endt permisjon og prøve og ta studiet på deltid. Men er det mulig og gjøre det om eller må jeg da begynne helt på nytt?
mamma til 2 <3 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg tror du kan gå over til deltidsstudiet, men det er jo ikke sikkert den klassen du skal følge har hatt/har samme fagene som deg. Har hatt andre i klassen min som har hoppet over, og det funket bare fint. Mener å huske at de ikke begynte på nytt, bare fulgte vår undervisning, og de fagene som de hadde tatt fikk de fritak for.
løcky Skrevet 12. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2008 ok, takk for svar. Får ta en prat med skolen å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå