Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 jeg får nesten begynne fra begynnelsen av så dere får en sammenheng i dette.. Altså, jeg hadde tidligere i dag sitti på msn, så kommer sambo hjem og jeg begynner å ordne på ting her i hjemme, msn min er fremdeles logget på, så hører jeg at sambo begynner å styre med datan og snakke på msn for ei venninne snakka til meg der, lot sambo snakke for meg lissom.. så går jeg ned på kiosken og er tilbake etter 5 min ca, da hører jeg at sambo snakker iherdig på msn så spør hvem han snakker med, men det vil han ikke si og virket VELDIG hemmelighetsfull og ville ikke la meg verken se eller vite hvem han snakka med.. av en eller annen rar grunn så fikk jeg det for meg i det teite hodet mitt at han flørta med ei dame (ikke spør hvorfor jeg fikk den dumme ideen) ender jo opp med at jeg blir sur på sambo.. Så blir han litt irritert på meg og sier at hvis jeg ser hva han har skrevet og med hvem så vil jeg føle meg driti ut, trodde ikke noe på han og sa hardnakket at jeg skulle se hva han hadde skrevet. Da ble han sur og viste meg hva det stod, joda, da hadde han avtalt med ei venninne av meg at hu skulle passe Ella så han kunne ta meg med på en romantisk tur til Danmark siden vi har 1 års dag om noen dager! Dumme meg!!!! Nå er han sur på meg (forståelig nok) og vil ikke at vi skal dra til Danmark lenger siden jeg ødela overraskelsen.. at jeg må være så teit!! Vil egentlig ingen steder med dette innlegget men føler jeg måtte skrive dette til noen, hehe... og nå får jeg sikkert masse pepper av dere fordi jeg virker så "kontrollerende" overfor kjærsten men pleier aldri være slik, fikk det bare plutselig for meg at han flørta med noen, men men, dere får syns hva dere vil om det Huff, bler langt dette her gitt!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Off off!! Hehe, kjipt da!! Der dreit du på legge ja... får jo bare være kjempe ydmyk og søt resten av kvelden da... Snill mann du har
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Så søt han er da!! Og nå vet du jo at du kan stole på ham til en annen gang, selv om det var en kjedelig måte å finne det ut på, hehe. I verste fall; opprettholde avtale med venninne, og overraske ham istedet??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Høres ut som noe jeg også kunne gjort det der. Sukk....
tante grusom master of law Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Å stakkars mannen din! Men jeg skjønner at det er lett å bli sjalu. Kunne ha vært meg...
brooklyn Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 sånn dum irrasjonell sjalusi er så trasig! Jeg hadde en liten sånn "episode" da jeg var 8 mnd på vei, fant en kvittering i bilen for en middag på TGIFridays med drinker oggreier. Kan JEG drikke når jeg er gravid kanskje? Nei. Gikk til frontalangrep på min husbond, anklaget han for å ha sagt at han skulle på jobb en lørdagskveld, og så hadde han gått ut og spist istedet. Ble kjempedumt og han forsvarte seg og nektet selvsagt. Laaaangt og lenge og lenger enn langt ser jeg at det er fra TGIFridays på Karl Johan, og det er fra den helgen jeg var på jentetur i Oslo. Jentene gav med cash og jeg betalte med kort, derav alkoholen... Ble så lei meg at jeg begynte å grine, visste ikke hva jeg skulle gjøre for å gjøre det gpdt igjen, har aldri gjort noe sånn før. Vi var begge glade da jeg fødte og fikk hormonene under kontroll igjen. Sender all min sympati din vei.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 ja, han er jo kjempe søt og snill da =) ingen har gjort noe sånt no for meg før, så kan si jeg følte meg utrolig dum når jeg så chat loggen fra msn, huff, får så vondt av han på den måten jeg var, håper det blir Danmarks tur for det da, hehe... brooklyn: det er så fort gjort å ta feil! Gjorde jo samma greia idag, bra at vi har så forståelses fulle menn som tilgir oss etter de store utbrudda våres da, hehe...
~sjiraff~ Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hehe... han kunne vel bare sagt at det var en overraskelse vel? Synes det er litt barnslig og ikke ville dra bare fordi du fant ut av det jeg da? Uansett om det hadde vært så viktig at du ikke fant ut det er det jo dumt å chatte så lenge du er hjemme ) Håper det blir noe av turen da, søt kjæreste du har )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå