Mille** Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Vi må være i barnehagen kl 7.15 i morgen, må starte hjemmefra 7.05, og snuppa har enda i sovna!! Hvordan er det mulig, hun stod opp kl 6 i dag tidlig!!? Kaster ikke bort livet med å sove disse ungene mine, det er helt sikkert! Kjenner jeg gruer meg veldig til i morgen tidlig, må nok legge inn god tid til trass og grining. ;o(
boble <3 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Huff, får håpe det går bedre enn du tror:0) Grinete barn tidlig om morran er ikke alltid så gøy! Lykke til:0)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Lykke til med morgen dagen. Går seg nok til etterhvert, men skjønner veldig godt at du gruer deg litt til mårra dagen.. Trøtte survete barn på morgenkvisten er ingen drømme start på dagen.
Mille** Skrevet 11. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2008 Skulle jo stå IKKE da, ikke bare i. Ja, håper det går bedre enn forventet, hun pleier å være ganske så morragretten hvis hun har sovet for lite. Tro hvem hun har det fra? *plystre* ;o) Spørs om mannen min skal prise seg lykkelig for å slippe å være her i morgen tidlig, hehe...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Dette hørtes kjent ut.. Får håpe det går bedre enn forventet.Og at hun ikke sover i morgen etter middag etter b.hagen, slik at hun sovner tidlig imorgen kveld. Hvor gammel er hun. Mi jente blir 4 år sent i år, og hun legger seg veldig tidlig. Hall syv-syv så sovner hun. Fra kl seks idag var hun kjempe trøtt.. trenger masse søvn..
Mille** Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Hun blir 3 år om 3 uker. Ja jeg håper ikke hun sovner i barnehagen i morgen, tror jeg skal gi beskjed om at det må unngås. Må prøve å komme i rute her nå, går ikke med denne ranglingen på kvelden. (
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Han eldste min er slik. Skal bare og skal bare om kvelden..Og minuttene og timene går.. Neste mandag begynner han på skolen, og da kan vi jo ikke ha slik at han sover for lite. Så imorgen stilles kl på 7.30. Så da må han opp. Så blir det enda tidligere onsdag morgen igjen osv.. Må komme inni rute igjen ja. Det er nok det beste. Ja sikkert lurt at hun ikke sover imorgen. Iallefall så må hun da sove veldig tidlig på dagen, og ikke etter ett bestemt kl slett. Føler hvis de sover etter kl ett-to så sovner de ikke igjen på kvelden.. Så blir det jo likt neste dag igjen..
Mille** Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Akkurat sånn er det her nå, skal bare, skal bare, tisse, bæsje, tisse igjen, drikke, tisse, bæsje osv osv......Spørs om ikke pappan må komme hjem en tur i morgen tidlig så hun slipper å starte avgårde så tidlig....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Ja ikke enkelt det der.. Går hun fult i b.hage? Det gjør mi jente, og av og til har de sagt at hun var veldig trøtt idag... Hun begynte igjen etter ferien sist mandag. Og sovnet sent og opp tidlig. Hadde begynt og snu døgnet uka før, men siden hun ble syk og litt sånn så snudde hun det fort tilbake.. Så sist mandag gikk greit, tirsdagen hadde hun bare sittet stille etter kl to måltidet, og den ettermiddagen hjemme måtte vi aktivisere henne hele tiden for hun var helt utslått.. Vi tegnet og perlet og av og til la hun hodet på bordet og sa at jeg måtte hjelpe henne, så hun fikk hvile.. Onsdag sovnet hun i en stol etter b.hagen. Vi lot henne sove en hall time siden vi skulle i bursdag.. Nå sovnet hun før kl syv idag, så håper det går greit imorgen.
Mille** Skrevet 11. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2008 Hun har full plass ja, men siden jeg jobber redusert (75 %) så har hun ikke alltid fulle uker. Ofte hun starter senere og blir hentet tidlig, eller har fri. Denne uken har jeg fri torsdag og fredag, men tenker å ha henne der hele uka for å prøve å komme litt i rute. Nå sendte heldigvis mannen min melding hvor han skrev at han kommer hjem i morgen tidlig for å levere henne, trengte ikke foreslå det for han engang. Så slipper hun det stresset det hadde blitt hvis jeg skulle levere. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Ja det var en flott pappa:) Slik det skal være, så slipper hun det stresset de første dagene.. Sikkert lurt at hun går hele uka, slik at dere kommer i rutine..
Mille** Skrevet 11. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2008 Han er en fantastisk pappa, den beste! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå