Gå til innhold

Volvat...

Camillagladiguttensin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært hos volvat?? Privat ultralyd sted.. Hehe.. Er de flinke der? Får man bilder ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har vært der.

Var veldig flinke, og vi fikk med oss både bilder og film hjem. Måtte si i fra at vi ønska det på forhånd , da.

Dette var i 2005. Sikkert blitt ennå flinkere nå ;0)

Skrevet

er du så spent altså! hihi :) Veit ikke hva det koster der.. men hvor mye får du ut av bilder og film så tidlig? Det er morsommere å ha når du er litt lengere enn 12-13 uker, for da er det mer detaljert!!

Jeg har fått den "hjertelytteren" så du får ta den en tur endag og høre på hjertet til bebbisen :) er morro!! Når hadde du time hos jordmor igjen?

Skrevet

Jeg var missfornøyd. Jordmoren kunne ikke datasystemet og satt vel med det i ca 25 min, av 30. Og de utførte visst ikke ul der før etter uke 14 fikk jeg beskjed om, i en sur tone.....

Skrevet

dette var forresten i oslo..

Skrevet

jepp.. jeg er spent seh.. hehe mest bekymret og redd for at noe skulle vært galt egentlig.. hehe.. nja første gang for meg så synes begge gangene blir like moro tror jeg.. hihi...

jordmor den 18.. så til mandagen..

så moro.. funker den da??

Skrevet

Jeg var på volvat på majorstua. Veldig klare og fine bilder. Og på filmen ser vi at hun tar hånden til munnen, og gaper. Jeg var bare i uke 14. overasket over at man kunne se alt så tydeig. Ble nesten skuffa på 18 ukers ul på a-hus. Der skjønte jeg ikke opp-ned på skjermen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...