Lille Sprell og meg Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 ...om at dere er usikre på om det er spire eller ikke.. Jeg kjenner ingen symptomer overhodet - men jeg har tatt en test som var klinkende klar, og er forsinket med mensen.. Så da tør jeg håpe at noe er på vei.. Er de ikke veldig sikre, disse hjemmetestene?? En annen ting; når reiser dere til legen første gang? Jeg har bestilt time, men det er ikke før 28.august. Da er jeg i tilfelle ca 8 uker på vei.
Gutt, jente og ? Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg skal til lege imorgen, og jeg er ikke 8 uker engang..
syddihodet Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 jeg var hos legen for første gang idag (er 5-6uker tror jeg) Fikk også prate med JM da Nå venter jeg bare på brev i posten ang tidlig UL, for det insisterte de begge på at jeg skulle ha *morro*
Lille Sprell og meg Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 hva er grunnen til at du skal ha UL så tidlig da? Har du hatt blødning eller noe? Jeg er andregangs, men shiit... har glemt alt som er!! Hva jeg ikke kan spise, og hvordan dette skal bli.. Men men - gleder meg masse også.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 det er vanlig å reise til legen rundt 12 uker ca.men mange reiser før jeg var bare 4 hehe og tidlig ul pga blødning. men ingen fare der i gården. er 12+5 nå og alt er topp! Hjemmetestene er helt sikre. er den positiv ER du gravid. vær GLAD du ikke har noen symptomer.. troooo meg...
Lille Sprell og meg Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg veet - nyter det faktum at jeg ikke kjenner noe som helst enda.. Forrige gang var jeg litt småkvalm når jeg og kjærstn kjørte moped (i sjette uke..) gjennom et fiskemarked i Thailand..hihi, kanskje ikke så rart.. Men det var vel i grunn alt jeg hadde av gravid-symptomer. Tenk, da ER jeg gravid. Det har virkelig ikke gått helt opp for meg enda.. -- dette er det eneste stedet jeg får lov av kjærstn å skrike det ut.. hihi
syddihodet Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 lille sprell og meg: Jeg har ikke hatt noen blødninger eller noe nei. Men blir sendt til tidlig UL pga de var usikker på hvor langt jeg er på vei, og jeg har ei lang sykdomshistorie.
Lillypia Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 Hihi:) Jeg har også bare en positiv test som "bevis". Ingen tegn ennå men hadde generelt lite plager og symptomer sist gang også så jeg er bare glad til!
mosmo Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 hei. hjemme testene er veldig sikre. det er vanlig å få første time mellom 7,8 uke til 12 uke. jeg var hos legen sist uke, da var jeg åtte uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå