Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 I begynnelsen av august... haha:P Men så at Reflex hadde fått dresser inn nå og måtte jo bare kjøpe. Vanligvis kjøper jeg Reimadresser, men i år ble det Reflexdress. Dama i butikken sa at Reflexdressen var blitt "oppgradert" med bedre vanntetthet, pusteevne og ryggen var endelig blitt justert og at hun hadde selv gått fra Reima til Reflex siden dressene nå var like gode. Dressen var knallfin og kosta bare 599,- så om den ikke er så god likevel, så blir det Reima til barnehagen og Reflex til hjemmedress. Dessverre hadde de ikke inne guttedressen i "min" størrelse, så den skulle hun bestille til meg. Jentedress ble det hvertfall og datteren min syntes den var knallfin! =) Merker at høsten kommer sigende når man handler vintertøy ja...
ツWonderfull Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 jippi at de har fikset ryggen. Likt dressene godt, men ryggen på reflex har vært aaalfor kort.....! Da kan jeg også vurdere reflex igjen.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har også kjøpt Reflexdress til lillegutt. Nå er det første dressen jeg har kjøpt til ham, da, så jeg har ingen erfaring med Reima eller noe annet... Håper at Reflexdressen er bra og at den holder denne sesongen:) Ja, huff, jammen kommer ikke høsten bare snikende på oss;) Nesten litt høstvær allerede med alt dette regnet, men gleder meg litt til noen flotte høstdager også, for det er i grunnen veldig deilig:)
LegallyBlond Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hehe, følte det litt rart jeg også da jeg i 20 plussgrader i begynnelsen av august går til innkjøp av foret dress =D Men har lært av tidligere år hvor gode vinterdresser har vært nærmest umulig å oppdrive når man faktisk trenger dem. Har handlet reflex jeg også. Blir ekstradressen her hjemme, siden vi allerede har en reima som passer, men om den viser seg å være like bra så satser jeg nok på reflex framover ja =) Har vært veldig fornøyd med vårdressen til reflex tidligere, så håper denne er like god!
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Har de fått de inn allerede altså? Får ta meg en tur i morgen da kanskje, siden jeg begynner i jobb igjen på torsdag... Hvordan er de i størrelsen ellers da? Har en gutt som blir 4 i desember som er ca 104 cm nå, men som er kort i beina ;-) Passer vel med 110 da?
Gjest Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Datteren min er 5.5 år og ca 114 cm lang. Dressen hennes er strl 116 og litt stor, men tenker med klær under + hun vil vokse, så da går det greit. Var på Lagunen, der hadde de masse fint til høst og vinter. Er spent på om dressen holder det dama lovde, men om den er like god som Reima til halve prisen, så er jo ingenting bedre enn det! Særlig siden begge mine har vokst ut av fjorårets dresser, blir fort 2500,- kun i vinterdress... hehe;-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg var på Lagunen selv før helgen og kikket, så de må ha kommet nylig ;-) Kan jo ikke kjøpe 104 når han allerede er så lang heller... Har en dress fra i fjor i 104 som funker frem til det blir skikkelig kaldt. Takk for tipset :-)
rudolfine Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hei. Vi har hatt endel reflex-dresser til to aktive gutter og en liten jente, og har bare veldig gode erfaringer med den, vi er strålende fornøyde! Den ene reflex-dressen, uten for, ble brukt to sesonger til eldstemann, og den kan nr. 2 fint bruke nå. Det gikk ikke med Reima-dressen som eldstemann hadde i vinter, den måtte bare kasseres, desverre. Jeg tror vi har dresser til de som skal ha her hos oss, litt fra i fjor og litt arve. Må vi kjøpe nytt, er jeg ikke i tvil om at det også nå blir Reflex.
LegallyBlond Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Min eldste er ca 102 cm og har 104 nå som sitter perfekt, kunne IKKE vært mindre iallefall. Så 110 høres bra ut til en på 104 cm =)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Stativene bugnet, så godt mulig det dressene kom i går. Men de var allerede tom for guttedress i strl 98/104 (litt usikker på strl. til lillegutt). Hun skulle bestille inn til mandag i allefall=) Så da er dressene i boks, da var det sko/støvler og masse, masse ullklær jeg mangler. Pokker ta at ungene vokser så inni granskauen at garderoben må fornyes! Hehe;-)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 hehe, jeg kjøpte vinterdress i april jeg.. Betalte 199 kr for en som hadde kostet 799 kr
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. august 2008 #13 Skrevet 11. august 2008 Har ikke fått inn noen vinterdresser h\der jeg har sett:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå