Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

posete eller te i løsvekt?

Fortell mer om vanene dine: Bruker du melk i teen? Sukker, suketter, honning, annet, ingenting?

Te-sesongen er startet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker posete for det meste. Min favoritt er rødefrukter og blåfrukter. Drikker den uten noe oppi:)

Skrevet

Jeg er mest glad i Lipton posete. Uten noenting oppi, kan til nød putte i litt melk hvis jeg er veldig søt-sugen.

Den derre aplle-cinnamon er den store favoritten for tida, sammen med den alltid like gode 4 røde frukter... Men den må bare trekke i noen sekunder, ellers blir den for sterk.

Noe mer jeg bør svare på?

Skrevet

Jeg er ikke en stor tedrikker egentlig, men drikker stort sett posete med 2 suketter oppi.

Skrevet

Bruker nok mest posete, men er jeg i nærheten av et sted dem selger god te i løs vekt så kjøper jeg.. Må være en frukt te med masse god lukt og smak. Liker te'n min søt, bruker suketter eller sukker - det som er i hus. Honning også, men det glemmer jeg alltid å kjøpe inn. Melk bruker jeg ikke.. Når det blir mørkere på kvelden, så lager jeg meg te, kryper under teppe i god stolen med ei god bok - da koser jeg meg..

Skrevet

Mest postete når jeg er hjemme,men det er fori jeg glemmer og kjøpe "skikkelig" te:0) Er veldig glad i jordbær te kjøpt på obs.

Den drikkes med to sukker biter:0)

Skrevet

Du da blond? Hvordan liker du din te?

Skrevet

Det som går igjen er hvit te med en klump kandisukker, prøver å unngå sort te fordi det farver av på tennene. Jeg liker også diverse Rooibush-teer og veldig godt løsvekt sort skogsbærte og bjørnebærte. Like mye annet også!

Skrevet

Flott med inspirasjon altså, prøve å huske dette neste gang jeg er i byen. Jeg simpelten elsker te og stearinlys om kvelden.

Skrevet

Drikker som regel bare pose-te. Er litt sånn periode drikker av te..Men fikk lyst på en nå.

Må ha suketter i.

Skrevet

Jeg drikker mest pose-te,med sukketter i.

Hvis jeg har vondt i halsen og uggen i formen drikker jeg earlgrey te med 2 honningkamferdrops oppi.

Skrevet

Går mest i posete for det er enkelt når man bare skal ha en kopp. Liker best løsvekt. Min yndlingste er kvedete (nam).

Liker best teen min uten noe i, men veldig gjerne med en liten kake til:-)

Skrevet

Jeg er nok mest glad i te i løs vekt.. Den beste er nok eple/kanel te med litt honning i..En skikkelig god kose-te.. Er også veldig begeistret for earl grey m. blå blomst.. Det er sånn god frokostte..

Etter at vi begynte å kjøpe te i løs vekt så har jeg ikke smakt posete på lenge....

Skrevet

Tepose på jobben, og da Lipton med melk og en sukett.

Hjemme er det alltid løsvekt med brut sukker, eller brun farin (sånt lett krydret sukker) og melk eller sitron. Alt fra kanelte, til bestemors have. Er ganske åpen, og drikker mye te.

I helga liker jeg å drikke latte eller mocca på kafe. Er urban hver lørdag formiddag :))) (når jeg er frisk hi hi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...