Skogro Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 .....hvor mange av dere fikk resultater??? Jeg MÅ bare gjøre noe med kroppen nå, men mangler motivasjon. Etter 4 fødsler, den siste for 6 mnd siden er ikke akkurat kroppen min noe pent skue lenger:)
balsam Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 håper noen svarer deg!! har lurt på det samme, og har lyst å kjøpe en=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg begynte litt senere enn alle andre her inne og har hatt et altfor langt opphold i ferien, men jeg merka at det funke før ferien, det lille jeg rakk da... Nå er jeg igang igjen med 12-15 min annenhver dag =))
Mammarama=) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jeg rocker, men har blitt litt lite i ferien.Men jeg har gått inn ca 5 cm i livet på 2.5mnd..Kjennes på buksene..Jeg har ikke gått ned i kg...
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Har vel blitt noen cm her ôg, men blitt ganske sporadisk bruk over flere uker så vanskelig å si hvor effektivt det har vært for meg. En fordel er at i de periodene jeg bruker den er det veldig gøy, litt sånn tilbake til barndommen
Meg og knoll&tott Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Fikk min på fredag, hadde besøk av svigers i helgen, så jeg startet igår!!! Ingen resultater enda da, men kjenner det i magen!!! Bestilte fra treningspartner.no og det gikk kjempefort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå