Gå til innhold

Dere som har født, brukte dere noen slags "oppskrift"?


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Modningsakupunktur, sex, mat, urter, spesiell aktivitet e.l.? Eller bare satte det i gang av seg selv. Fikk dere noen slags forvarsel i dagene i forkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sex er oppskrytt hjelpemiddel!!!!!!!!!! hadde termin 100808, vi har hatt 6 mer eller mindre hver dag siden den 070808...

ingenting har skjedd!!!! NADA!!!!!!!!!!

lei av å vente... frustret merker jeg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde hatt to runder med modningsaku. og to kvelder på rad med brystvortestimulering + sex.

 

Da fødselen startet hadde det gått to timer siden sex og brystvortestimulering, og jeg hadde gått og murret hele dagen i mellom.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har nå født 3 barn. Jeg hadde sex dagen før jeg fødte alle gangene. men jeg tror ikke babyene kommer før de er klare uansett. Jeg fikk nr 1 i uke 36, nr 2 på termindatoen og nr3 en uke før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ekstra aktiv dagene før jeg fødte; asket og gjorde i stand barnerommet. tror det funket! Men en må være moden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet barnevakt til lørdag så da blir det gåtur, sterk mat, kino og avslutningsvis sex så får vi se om det gir noe effekt. Har menstermin i helgen, og UL-termin 9 dager etter. I tillegg tar jeg bringebærbladkapsler, og skal ha jm-time med evt akupunktur på mandag. Så hvis ikke dette funker så gir jeg opp vidunderkurene og lar kroppen ordne opp selv. Har en kjempeaktiv hverdag med en liten turbojente på snart to år, så skulle tro det skulle sette det i gang noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modningsakupunktur, varme kluter på bryst og stimulering, vasket og ryddet kvelden i forveien. Vannet gikk 4 dager før termin, fødte dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en rie på natta.. Skjønte ikke helt hva det var da. Men så gikk vannet helt plutselig kl 18.30 dagen etter :) Og først da når riene startet skjønte jeg at det var en rie jeg hadde hatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...