bente69;) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er ikke spes intr, men kællen og svogeren er å ser på Fredrikstad - Tromsø. Å da er det jo artig at Fredrikstad skårer:))))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Grattis mef Fredrikstad seier da.. Jeg hadde en happy gubbe i går - da vant Rosenborg for en gangs skyld...)
konvall Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Signerer den, men det er KUN fordi jeg vil de skal gå forbi Stabek på tabellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå