Gå til innhold

Finnes det andre gode dresser med uttakbart for (som ikke er Troll)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt barnehagepakken (regntøy, parkdress og for som passer til begge) på shop24.no. Veldig fornøyd, det er overraskende bra kvalitet :-)

Skrevet

Fant ikke noe parkdress der jeg - gikk inn på klær, yttertøy, parkdresser. Merkelig...

Skrevet

Anbefaler Reflex sin vinterdress med avtagbart ull-for, en lett, vindtett, vanntett og varm dress, og kjempefin og bruke uten for som høst/vinter dress ! Hadde denne i fjor, og kjøpte nye i år til begge barna mine.

Skrevet

Hvordan er Reflex i str? Tror jammen jeg skal sjekke ut den ja!

Skrevet

Sønnen min på straks 2 år måtte ha str 92, datteren min på 4 år har jeg ikke kjøpt til ennå, men hun hadde str 98 i fjor. (Begge er ganske høye og tynne.)

Skrevet

Min erfaring er at alle dressene som har uttakbart for, ikke er særlig komfortable for barnet. Det blir fort "klumpete" inni og de er håpløse å få på seg!

Ville aldri kjøpt en slik dress dersom barnet skal bruke den i bhg!

Skrevet

Hei Lillesprett.

Alle dressene barna mine har hatt har vært med avtagbart for, fordi da kan de brukes både på høsten, våren og vinteren. Og vi har ALDRIG hatt problemer med at foret klumper seg. Og dette er aktive barn som går i barnehagen.. Datteren vår som er 4 år nå, tok på seg dressen selv i barnehagen i fjor...

Skrevet

Anbefaler uansett aldri foreldrene å kjøpe slike dresser! De er ikke like enkle å ta på som dresser med fast for, og de har ikke samme komforten!

Jobber i bhg og har ganske god erfaring med ulike dresser:)

Skrevet

De i barnehagen var veldig fornøyde med at datteren klarte og ta på seg dressen selv, var ikke alle som klarte det. Og komforten til Reflex sin dress synes datteren vår var bedre enn feks Reima.

Vi får bare bli enige om at alle barn er forskjellige...

Skrevet

Det står på førstesiden, bare scroll litt nedover. Du velger mellom Kids Comfort parkdress rød eller blå, eller hele barnehagepakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...