Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 flere som joiker til babyen for og få den til og sovne? etter at jeg begynte med det, sovner han i løpet av få sekunder!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Du må ikke joike til drittungen din!! Ungen kommer til å bli en notorisk trygdesnylter med de holdningene som joik har med seg i barneoppdraglsen:-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 heeey lådjiljå lålålidjlå lålålilalåla
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 oversatt!!! Naaaaaaav jeg må ha mere penger..... mye mere penger...skal dekke sydentur for hele familien fra september til juni:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå