Gå til innhold

Noe gøy på tv ikveld???

Anbefalte innlegg

Skrevet

??? Kjeder meg... gubben er på jobb:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Da er vi to;) Jeg har ikke funnet noe som jeg har lyst til å se på, så kommer til å sitte her litt før jeg legger meg og leser en bok istedet:)

Skrevet

ser på tv3 i hele kveld jeg:) åsså forsmådde ekskoner byner halv ni tror jeg det virka ganske bra på reklamen iallefall:)

Skrevet

Det blir nok til det samme her:) Hehe, jeg har og en Emil:)

Skrevet

paradise hotel.... ellers INGENTING.

tenkte å reise på butikken å handle middag til i morgen i stedet for å sitte her. mannen er hjemme,så han ser etter mini...

Skrevet

Får kanskje sjekke det ut:) Er jo ett fint program å se når man er alene, gubben bare sukker og svitcher hvis han er hjemme...

Skrevet

Så koselig:) Er ikke så ofte jeg egentlig leser lenger, så jeg tror det skal bli kos å ta meg tid til det nå som mannen er av gårde en tur. Ser mer enn nok på tv ellers;) Er litt for lett å bare lande i sofaen foran tv'en hele kvelden....... Kos deg i kveld, da!!

Skrevet

Paradise hotell, er det den sexserien??? Jeg ser så minimalt på tv... spesielt om sommeren, men blir vel mere i høst!!!

Skrevet

no er det playboyjentene, så er det dei sure ekskonene å så er det vell leggetid ;)

Skrevet

Takk det samme:)

Skrevet

Slo over på tv3. Må no le litt:) Ser tydelig lite på tv ja!!! Er jo forskjellig ka di lager, og folk ser:) Men er sikkert bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...