Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 sambo og jeg har et kjempefint forhold og venter vårt første barn i oktober. jeg tror ikke vår utfordring har noe med graviditeten å gjøre for vi har hatt samme "problemet" før, men uansett.... vi er ikke helt enige når det gjelder sex. vi er egentlig en liten kræsj! han vil ha oftere enn meg, ennå vi har sex ca 2-3 ganger i uka. jeg vil kose og klemme både før og etter, men når han har "tømt" seg er det hele over. men det kanskje verste er hvis jeg vil kose litt uten å ha sex forventer han ALLTID sex! så det går ikke an å sitte i sofaen og kose uten å få spm: "skal vi gå i senga?" for å være helt ærlig kunne jeg ha tenkt meg en mnd uten sex. ryggen krangler,så det er vondt, men jeg har ganske enkelt ikke lyst. men synes liksom jeg må "gi han det". noen som har noen råd? kanskje om hvordan få lyst eller hvordan snakke med han om det? jeg vil ikke det ska høres ut som jeg ikke er fornøyd med sexen. vi har prøvd ulike steder og ulike stillinger, men jeg rekker aldri å få årntli lyst mellom hver gang når jeg bare gjør det for å tilfredstille. ble litt klønete dette, men det er egentlig en veldig viktig del av et forhold for meg:)
svirrehodet Skrevet 12. august 2008 #2 Skrevet 12. august 2008 har du pratet med ha om dette? Da mener jeg ikke småhinting som vi kvinner er vedig flinke til, men sagt rett ut hva du mener og hvordan du vil ha det? Sex er jo helt klart en viktig del av forholdet (i hvertfall for oss), men da er det ikke snakk om at det skal gå for oss og ferdig, men at det skal være godt for begge, og at man skal føle seg elsket...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 gubben her er også sånn at han tror han skal få noe mer når jeg begynner å ta på ham bare for å vise at jeg er glad i han. Gått 1-2 uker mellom hver gang vi har hatt sex i svangerskapet, og han blei ganske deppa av dette. Vi snakket om dette og jeg forsto at hans måte å vise kjærlighetpå var sex, og han tok min manglende sexlyst som et signal på at jeg ikke var like glad i han mer.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 tusen takk for svar:) ja,har pratet med han.(ikke småhintet) han sier også at jeg ikke tenner på ham og ikke er like glad i ham som tidligere. og det stemmer halvveis, jeg tenner ikke på ham kanskje, men jeg tenner ikke på noen eller noe for tiden. hmm....vanskelig dette.... MEN jeg er minst like glad i ham nå som før. kanskje mer å hvis det går an! bærer jo barnet vårt i magen min:) han er egentlig ikke så veldig flink til å prate, men han sier at sex er hans måte å vise at han er glad i meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå