Gå til innhold

Noen som har erfaring med stellekommode med badekar i? Lekker de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt flere si at baljene lekker vann, og at det kan bli vannsøl nedover i skuffene... Noen med erfaring, som kanskje kan anbefale stellekommode som er bra/tett? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfart at de lekker, men blir automatisk litt vannsøl, og det komer fort inni skuffene. Også vokser bebisene fort utav, så her går vi for stellematte på kommoden og badebalje fra ikea i tillegg til vasken og badekaret denne gang:)

Skrevet

Har en slik, og den er tett den, men balja er jo så liten så den ble nok brukt to tre ganger.... Spesielt irriterende er de baljene med oppbygd rygg som skal støtte babyen, de er ekstra små...

Skrevet

Min lekker iallefall ikke... Den har vært tett hele tiden. Husker ikke hva den heter, men kan gå å sjekke. Et øyeblikk bare!

Skrevet

jeg hadde det, men nå ville jeg ha stellebord uten, og heller ha ei balje ved siden av.

For det første blir det litt vannsøl, og kan vel havne litt vannsøl i første skuffen.

For det andre, så er den balja så liten at etter 3 mnd så er babyen for stor likevel..Så er igrunn bortkastet å ha balje til stellebord/kommoder

Skrevet

Primi sooni eller noe heter den. Har vært fornøyd vi. Den står rett ved badekaret, så vi bare letter litt på badekaret, og alt vannet renner fint ut gjennom slangen.

Skrevet

Vår lekker ikke. Men det blir litt vann på gulvet rundt når man bruker den. Greit i begynnelsen da det ikke er altfor mye aktivitet i vannet. Vi kommer ikke til å forandre på det når vi venter nr 2 nå og har den inne på soverommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...