GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Tenkte eg kunne spør her inne og, siden her har vertfall alle fått mage Eg er 12 uker på vei idag:D å eg gleder meg sykt mye til magen vil komme:D, men antar at det tar sin tid, tenk viss den ikke begynner å vise før eg er 20 uker på vei:S Men hoper den kommer før Eg er første gangs da, så er det noen andre førstegangs jenter/damer som kan fortelle meg hva tid du fikk mage? Har bekreftet på ul'en i sist uke at det er en inni magen min Har hørt atte kroppsbygning, vekt og høyde har noe med hva tid magen viser, (og hvordan livmoren ligger, men det ser eg bort i fra i dette innlegge).. Eg er 1.70 høg og veier 66 kg, Kroppsbygningen er "vanlig", men med manndige skuldre:P. Noen som vet kansje hva tid magen vil bejynne å vise?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei! Jeg er 3.gangs ,lik deg i høyde og vekt,og min mage viste ikkje før i uke 18-20 Første og andre gangen viste det senere.. Uke 22-23 kanksje. Alle er forskjellige,og selv om min mage kom sent,så tenger ikke din mage komme sent.
ChellBell - har født! Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk ikke mage med verken første eller andre før jeg var vel over 4 mnd på vei. Jeg er høy og normal kroppsbygning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå