Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Ja, hvilken er det...? Har sett litt på Easywalker Duo-vogna, og Phil and Teds med søskensete. Tror jeg har mest lyst på Easywalker. Har en Oth Urban Jungle nå, men den er ikke aktuell i søskenvogn. Det blir 1,5 år mellom barna, så jeg må ha en vogn med en bag og et sete.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Har sett ut baby travel double comfort jeg... Vet ikke om den er noe tess, for jeg har ikke kjøpt den ennå, men den er på tilbud hos Reflex.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Den finnes ikke! Men etter å ha studert mange og tenkt lenge endte jeg opp med OTH. Minuset med den er at den har en dobbel kalesje som dekker til mye av babybagen når den er oppslått. Hadde den hatt 2 enkle kalesjer i stedet syns jeg den hadde vært perfekt. Hvorfor er ikke den aktuell? Hadde jeg av en eller annen grunn ikke kunne kjøpt OTH hadde jeg tatt Easywalker.
LegallyBlond Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Hadde selv phil and teds, og var knallfornøyd med den. Men jeg hadde 2 år mellom mine, og eldste sov sjelden på dagtid. Her hvor vi bor er det mange butikker med smale dører, så hadde ikke kommet inn med noe bredere enn P&T. Er jo absolutt ett pluss at den er så lett og smal, men dessverre ikke så godt egnet for to sovende barn. Hadde eldste fremdeles sovet hver dag på dagen, så hadde jeg heller gått for en vogn med ordentlig liggestilling for begge. Easywalkeren ser veldig fin ut!
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Det er på grunn av kalesjen at jeg ikke vil ha OTH. Ellers er det den perfekte singelvognen for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå