GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Eg er 12 uker på vei idag:D å eg gleder meg sykt mye til magen vil komme:D, men antar at det tar sin tid, tenk viss den ikke begynner å vise før eg er 20 uker på vei:S Men hoper den kommer før Eg er første gangs da, så er det noen andre førstegangs jenter/damer som kan fortelle meg hva tid du fikk mage? Har bekreftet på ul'en i sist uke at det er en inni magen min Har hørt atte kroppsbygning, vekt og høyde har noe med hva tid magen viser, (og hvordan livmoren ligger, men det ser eg bort i fra i dette innlegge).. Eg er 1.70 høg og veier 66 kg, Kroppsbygningen er "vanlig", men med manndige skuldre:P. Noen som vet kansje hva tid magen vil bejynne å vise?
Maya_1 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Hei Jeg fikk ikke noe særlig mage før uke 22. Men jeg er litt høy (1.73), har hørt forsteret strekker seg lengre ut på oss. Er vel middels bygd og tynn (eller, var det før jeg ble gravid..hehe). Men det er vel veeeldig individuelt.
Girlygirl83 Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg fikk mage lenge før uke 20. Fikk en liten minibulk rundt uke 12. Vokst jevnt og trutt siden det.
HECL Skrevet 12. august 2008 #4 Skrevet 12. august 2008 Hadde tydelig mage i uke 12....er nå i uke 18 og har stoor mage som starter langt oppe
Brillefint - Jadda! Skrevet 12. august 2008 #5 Skrevet 12. august 2008 Magen begynte så smått å komme i uke 14... Men da var det mest pga. oppblåst mage for den var bare fin på kvelden:) Men nå (er i uke 18) har jeg ikke lengre helt flat mage om mårran, og jeg har et seriøst problem med å finne klær som passer. Så som du ser er det veeeldig individuelt... Er forresten også 1.70 høy, og veide det samme som deg når jeg var 12 uker:)
liberomage Skrevet 12. august 2008 #6 Skrevet 12. august 2008 er 167 eller noe.. og magen her kom rimelig kjapt.. er normalt bygd, litt kraftig kanskje, takket være litt muskeloppbygging, med fotball legger og lår. og turn armer:) så muskler er det her.. hehe.. SF målene mine er lit tover normalt, så magen vokser kjapt. så magen min i uke 17, da komm den slik plutselig, men det er først nå i uke 24 att folk kommenter magen min.. jobber i bhg og ei mor der, måtte spørre mamma om jeg var gravid, for hun var så redd for å såre meg, for jeg kunne tross alt bare være lubben.. hehe.. synes slik er trivelig jeg:P hehe.. vi vokser alle forskjellig, og magen kommer på forskjellige tidspunkt, noen er kjapt ute, og man kan se det tydelig i uke 12, andre er kanskje litt treige og man ser det ikke før enn i uke 23-24. så ingen fare. skal nok se det sier "popp" så er magen der:D hehe..
småsmurf Skrevet 12. august 2008 #7 Skrevet 12. august 2008 Tror at magen kommer fortere på små folk, i forhold til dem som er høyere,, får i hvertfall det inntrykket på gravide folk jeg kjenner, men det er jo helt sikkert individuelt. Det er vel i utgangspunktet mer plass hos dem som er høyere=) Jeg er 165 og i passe hold, og nærmer meg 15 uker. Har ikke noen gravid mage, men kjenner at buksene strammer, så det er vel der ekstra kiloene mine har havnet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå