Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen her med mann som jobber på sjøen, gjerne i utlandet ?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Gjorde det. Han gav seg når jeg var gravid pga sykdom.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Ok. Min reiste i dag til utlandet. Syntes det er litt trist og kjedelig. Vet at han jobber sammen med mange andre nordmenn som har små barn. Lurte på om noen var her inne. HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Ja, min jobber på sjøen i utlandet. Er borte ca 4 uker og hjemme like lenge. Synes det er deilig med alenetid jeg:-) Da gjør jeg det jeg føler for og har bare meg selv og babyen å tenke på. Når han er hjemme er vi sammen hver dag. Godt å ha noen å savne også da. Merker at når han er på jobb så får jeg tid til å tenke på hva vi har sammen og hvor glad jeg er i ham, og han sier det samme:-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Min er borte i nesten 6 uker av gangen, syntes det er litt lenge. 4 uker hadde vært ok. Men det er ikke for å klage, det er bare litt ensomt av og til :-) HI
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Skjønner jo det da.. Hva gjør du for å få tiden til å gå mens han er borte da? Hvor bor du forresten? :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Bor i Oslo :-) Hva jeg gjør... Blir jo mange kvelder hjemme, siden jeg da er alene med gutten. Er ikke så enkelt å reise ut da. På dagene jobber jo de fleste, jeg er fremdeles hjemmeværende. Men på ettermiddagene og de kveldene jeg har barnevakt, så er jeg jo med venner og slikt. Prøver jo å komme oss ut på lekeplasser, gå turer osv. Men det blir allikevel mye tid alene med mini. Har mange venner og sånn, men det er ikke alltid like lett, siden de fleste ikke har barn.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Nei, det blir ikke noe besøk på kveldstid her heller. Jeg har bare innstilt meg på det tror jeg. Er faktisk her inne nesten hver kveld jeg. Synes det er god underholdning hvis det ikke er noe bra på tv. Tror faktisk jeg har blitt litt avhengig ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #9 Skrevet 11. august 2008 Ja, det kan jo være koselig å bruke litt tid her inne også, men det kjeder meg mest i lengden HI
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Min mann jobber også på sjøen, reiste i dag.. men ikke så ofte i utlandet da. spørs helt hvor jobben er. Han har ikke noe fast tid, han er på hele tiden og er ute til jobben er gjort.. litt kjedelig å ikke vite noenting, men det går greit. Syns det er trist når han reiser men er kjempe kjekt når han kommer hjem igjen! men kjeder meg litt ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå