Masaili <3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hva skjer om man slutter med den? Lagger man på seg igjen med en gang da? Har endel kilo til overs, og ketolyse virker som et bra alternativ til meg som hater å være sulten, men gidder jeg virkelig å investere såpass med penger på dette i tilfelle det ikke funker? Få høre deres erfaringer da, hvor mye har dere gått ned? Hvordan er formen deres? Hva synes dere om kuren??
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 om du slutter, og går tilbake til et massivt inntak av karbohydrater, så eser du ut igjen, ja. Som med ALLE andre slankekurer. Ketolyse handler om en endring i kostholdet. Jeg har gått ned 22 kg siden nyttår, MED masse utskeielser, og nada trim.... Gennialt
SuperGlad Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 ja den funker som faen! jeg gikk ned 7 kg på 3 uker. Jeg la kun på meg 0,5 kilo da jeg gikk over til normal mat, men det er visst normalt å legge på seg litt mer. Jeg var i god form under kuren, startet på den forrige uke igjen, men med en vinkveld med venninner å en kveld ute på byen så fikk jeg jo maaaaaasse karbohydrater i meg, så jeg har utsatt det :-) Starter igjen om noen dager, skal bare nyte litt poteter først :-)
KarboHøna_-13_ Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Dette er en kur som jeg liker. Slipper å rasjonere mat. Spiser når jeg er sulten. Og formen, den er bra! Jeg begynte i slutten av januar, og har til nå gått ned 11 kg. Unna meg litt i ny og ne og. Har hatt 7 uker "ferie" fra kuren nå, men.....er på rett vei nå.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 jeg begynner i dag, og har stor tro på dette:) første dag på slankekur, uten å være sulten!! deilig!! var å handlet inn i dag, og det var såååå mye godt jeg kunne ta i handlekurven, med 0 eller få karbphydrater..mmm ting jeg aaaaldri kunne spise når jeg slanket meg på andre kurer! minuset er, ingen fruk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå