tesseliten Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 i de siste dagene har det blitt ganske mye mer roligere, og jeg kjenner noe spark ved ribbeina og ved hofta uten at jeg kan si åssen hun ligger nå, men når hun har vær aktiv i det siste så har hun "tråkka" på noen steder ved nedre del av magen, kjennes ut som unerlivet hun tråkker tvers igjennom, det gjør så sabla vondt, når det skjer så brå stopper jeg med det jeg gjør for jeg skvetter skikkelig til, noen som har det sånn?? Også har jeg hatt skikkelig mens murringer i dag.. har ikke hatt det sånn tidigere så dette er nytt for meg. noen flere? 34 uker i dag.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 KHøres ut sånn som jeg har det.... tar meg i å si til bebisen - slutt å spark meg sånn.... hi hi. Kjenner ut som om bebisen prøver å sparke seg ut.... at h*n har funnet utgangen men den er stengt og har panikk for å måtte komme seg ut. Fryktelig ubehagelig, vondt til tider. Har mye kynnere men nå i det siste har jeg og hatt en del mase rier.... Synes det er for tidlig så jeg har måtte begynne å gire ned litt. Er 32 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå