Gå til innhold

1 August kom prinsen vår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat 1 uke etter ultralyd termin kom gutten vår..

Han rakk å komme på bursdagen til søstra mi :P hehe..

Han ble født 1 August kl 23:20 Han veide 3210g og var 50 cm lang :)

Hodeomkretsen var på hele 35 cm..

Det var en tøff fødsel.. Jeg lå på sykehuset i 11,5 timer før alle bestemte seg for at han måtte tas ut med sugekopp :s

Grunnen til det var fordi hjertelyden til lillegutt ble svakere og riene mine ble svakere.. :s

Jeg hadde fått epidural, og den lammet meg fra underlivet og ned i beina.. Jeg klarte ikke å røre på beina i det hele tatt.. :s

Så jeg hadde litt problemer med å presse når de sa at jeg skulle presse.. Og til slutt kjente jeg ikke riene mine heller.. :s

Det var ikke no gøy det der.. Jeg var veldig redd for lillegutten min, men samtidig orket jeg ikke å tenke på det fordi jeg var veldig sliten etter MANGE timer med jobbing...

Med en gang lillegutt kom ut slang de han på magen min og så ble han tatt ut av rommet.. :s Eneste jeg fikk sett av han var rompa..

Men det var pga at han var blå når han kom ut.. Surstoffmangel.. :s

Jeg husker heldigvis ikke så mye av fødselen, men sambo husker ALT!! Jeg synes litt synd på han, men samtidig synes jeg han er veldig heldig.. Jeg kunne ønske jeg husket noe jeg og.. Men men..

Men nå er han ute og han har det kjempe bra.. Han veier nå 3400g og sover kjempe godt.. Veldig snill baby :D

Ønsker alle sammen lykke til med fødsel og alt det som kommer etterpå :D Gled dere :D

Da takker jeg for all hjelp jeg har fått her inne..

Kanskje vi sees igjen.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten :o) Godt at det gikk bra selv om det var en tøff fødsel da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...