Gå til innhold

Fine navn på F?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med Frida og Frikk? Er dette vanlige navn? Kjenner dere noen som heter det og hvor mange/gamle er de?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg kjenner ingen som heter det.

Husker bare "Frida" fra ung.skolen..er det jeg sammenligner nanvet med.

Felicia..Felipe..hmmm...vanskelig å komme på!

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

mente ungdoms serien på nrk..Frida med hjertet i hånden?!

Skrevet

frida er fint synes jeg. veit om ei som er ca 3 år nå. frikk minner meg om pikk.. pikk jo. hehe, men ikke frikk :P

Skrevet

Tja, jeg vet om fire Frikk - hvorav tre av dem bor på samme sted;) De er i alderen 19-21.

 

Har tre venninner som heter Frida, og en kusine - vet også om en liten jente som heter det (6 år...) de andre er i aldern 18-21.

Skrevet

Kjenner ingen Frikk, men to Frida.

 

De er vel 10 og 4.

Skrevet

Det går en Frida i bhg med eldstegutten, og hun er den søteste ;-)

Kjenner vel til 2 andre.

 

Vet ikke om noen Frikk, og syns det er et snodig navn.

Skrevet

Jeg kjenner ingen Frikk, og ikke Frida heller, men vet om en Fride. Trodde lenge hun het FridA, for jeg har aldri hørt FridE før...det var litt flaut...

 

Eldste datteren min heter Fanny (uttales "norsk" - klar a og y'en som i), og det syns jeg er et både fint, tøft og stilig navn :o)

 

Ellers har man jo:

 

Fredrik

Fabian

Fillip

 

Frøya

Fie

 

Hm...kom ikke på så mange gitt..

 

 

Skrevet

Frikk er jo litt tøft da:) Kjenner ingen som heter det.

 

Frida er også stilig. Ei ny i barnehagen heter Frida (4 år). Vet om flere som heter det, men de er eldre:)

Skrevet

Jeg syns Frikk minner om et hundenavn.

 

Ikke lett å finne fine navn på F, men syns ikke disse er så verst :

 

 

Flora

Fia

Fiona

Frøya

 

Falk

Finn

Fillip

Skrevet

Fiona

 

Ferdinand

Felix

 

=)

Skrevet

ferdinand, felix, filip

 

frøydis, frida

Skrevet

Vet om mange som heter Frida.

Frikk er mer uvanlig.

Skrevet

Frida og Frikk er veldig fine navn. Kjenner ingen som heter det.

Ellers liker jeg veldig godt Fanny og Fredrikke av jentenavn, og Fredrik og Fabian av guttenavn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...