LoveIsInTheAir<3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Hva med Frida og Frikk? Er dette vanlige navn? Kjenner dere noen som heter det og hvor mange/gamle er de?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjenner ingen som heter det. Husker bare "Frida" fra ung.skolen..er det jeg sammenligner nanvet med. Felicia..Felipe..hmmm...vanskelig å komme på!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 mente ungdoms serien på nrk..Frida med hjertet i hånden?!
AnTiLoPeSvIn Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 frida er fint synes jeg. veit om ei som er ca 3 år nå. frikk minner meg om pikk.. pikk jo. hehe, men ikke frikk
Gjest Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Tja, jeg vet om fire Frikk - hvorav tre av dem bor på samme sted;) De er i alderen 19-21. Har tre venninner som heter Frida, og en kusine - vet også om en liten jente som heter det (6 år...) de andre er i aldern 18-21.
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Kjenner ingen Frikk, men to Frida. De er vel 10 og 4.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Det går en Frida i bhg med eldstegutten, og hun er den søteste ;-) Kjenner vel til 2 andre. Vet ikke om noen Frikk, og syns det er et snodig navn.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Jeg kjenner ingen Frikk, og ikke Frida heller, men vet om en Fride. Trodde lenge hun het FridA, for jeg har aldri hørt FridE før...det var litt flaut... Eldste datteren min heter Fanny (uttales "norsk" - klar a og y'en som i), og det syns jeg er et både fint, tøft og stilig navn ) Ellers har man jo: Fredrik Fabian Fillip Frøya Fie Hm...kom ikke på så mange gitt..
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. august 2008 #11 Skrevet 11. august 2008 Frikk er jo litt tøft da:) Kjenner ingen som heter det. Frida er også stilig. Ei ny i barnehagen heter Frida (4 år). Vet om flere som heter det, men de er eldre:)
cocochin med to små Skrevet 11. august 2008 #12 Skrevet 11. august 2008 Jeg syns Frikk minner om et hundenavn. Ikke lett å finne fine navn på F, men syns ikke disse er så verst : Flora Fia Fiona Frøya Falk Finn Fillip
Alba44 Skrevet 11. august 2008 #15 Skrevet 11. august 2008 Vet om mange som heter Frida. Frikk er mer uvanlig.
LegallyBlond Skrevet 11. august 2008 #16 Skrevet 11. august 2008 Frida og Frikk er veldig fine navn. Kjenner ingen som heter det. Ellers liker jeg veldig godt Fanny og Fredrikke av jentenavn, og Fredrik og Fabian av guttenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå