Gå til innhold

Dere som har lagd oreokaken...:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den vanskelig å lage?

 

Jeg har snart bursdag og mannen skal lage kake til meg.... Har derfor sagt at jeg ønsker meg oreokaken..:)

 

Er den relativt grei å lage eller er den kun for "kakespesialister"?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tar litt tid, men sidan det ikkje er noko som skal BAKAST og heve/steike osv, er det veldig vanskeleg å gjere noko gale.

Skrevet

Ok, det var godt å høre!

 

Han er vanligvis flink til å lage kakes, så jeg får vel ha litt troen på at dette også går bra. Ville bare forsikre meg om at jeg ikke ledet han inn på noe helt umulig..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...