Gå til innhold

kjenner dere noe.......


pusekatta-fødeklar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Skrev dette litt tidligere i dag:

 

Får "testrier" om kvelden og sover det av meg om natta:) Jordmor sier dette er helt normalt, men at jeg neppe holder ut til den 8.sept. som er termin. Jeg går liksom bare å venter.... :)

 

Så ja, jeg kjenner at det nærmer seg og er spent:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket at ting har forandret seg. Har kraftige kynnere i hytt og pine gjennom hele dagen, og utover kvelden blir det mer og mer. Vet ikke om det er et tegn på at det nærmer seg, men det føles litt sånn. Gleder meg til Jr. bestemmer seg for å ta turen ut :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjenner ikke et fnugg av noe som helst. Hehe. Håper jeg er en av de som bare plutselig går i fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det heller ingen store ting som tilsier at Knerten er på vei ut. Det sparker og vrir seg der inne, men jeg begynner å bli innmari klar for å få ut ungen. Er SÅ spent på hvordan fødselen vil bli og hvordan barnet er når det kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

 

"testrier" = et fåtall rier som forsvinner av seg selv, kommer med lange og ujevne mellomrom. Kan minne om kraftige kynnere.

Forøvrig:

Var hos jordmor i dag, har lenge gått og murret i kroppen, men det vil liksom ikke ta seg opp. Her var beskjeden jeg fikk: 3-4 cm åpning, uten rier og vannet har ikke gått. Fikk beskjed om å gå hjem, spise god mat, drikke søtt, gå en tur og massere brystvortene...skal ringe jordmor ved barnetvtider. Her kan alt skje visstnok :)

Tror mitt septemberbarn blir augustbarn, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...