lillemirakel!! Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lurer på om det er noen som har erfaringer med den såkalte "Mozart effekten"? Spiller dere eventuelt annen musikk for den lille i magen? Lastet ned noe som het Baby Mozart fra nettet, men det var mer musikk for den nyfødte enn i magen tror jeg.veldig barnslig, men helt sikkert ypperlig for nyfødte..Kommer nok til å spille den når gutten er født, men øsnker å spille noe han kan kjenne igjen for ham nå. Noen erfaringer der ute?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 sønnen min var veldig glad i baby mozart filmen, så på den støtt og sladig men han er "dum som et brød" for det hehe (slemt sagt da, men han ekke så smart noenganger hehe.. er 3,5 år nå) og vi hadde da smarte folk FØR mozart blei født også!! MIN teori er: at de ungene som hører mye på mozart i fosterlivet, det er ungene til de som LIKER å høre på mozart, og det er gjerne sånne professorer og andre IQ folk (og jeg sier ikke at vi vanlige mennesker er dumme eller noe!!!) så da har vel de ungene sikkert arva endel god intelligens også enn de ungene til oss "vanlige" som hører på "vanlig" musikk.. ikke bli sinna nå folx, for mener ikke vi er dumme eller noe sånt.. er bare min teori om mozart i fosterlivet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå