Gå til innhold

Ryggproblemer...noen som kjenner symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre graviditeter bak meg, sistemann er to år.

Ryggen krangler på meg innimellom. Nå er det bekkenet/hoftepartiet på venstre side som er vondt. Samtidig dovner de to ytterste tärne på venstrefoten bort stadig vekk.

Noen som kjenner igjen dette, og har tips og råd å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

viss det går over i foten kan det godt være prolaps altså.. men kan ikke si noe sikkert..

ta deg eit pad å to pracet,ibux eller pinex.

Skrevet

Bad er deilig...får slappe av skikkelig da!:)

Men jeg har ikke så sterke smerter så jeg trenger smertestillende. Men man blir ganske handikappa når man har tre små som krever sitt, samt jobber innom helsesektoren. Det funker ikke.

Prolaps, ja...men gjör ikke det fryktelig vondt da? Kan vel ikke väre det jeg har.

Det er den dovninga jeg lurer på. Om man går med det så kanskje det leder til noe enda verre...

Får vel stole på at en kiropraktor kan löse gåten...

Skrevet

Høres ut som noe kiropraktor kan fikse;) Har hatt samme selv, vondt i bekken spes på en side, og dovner nedover i foten/tærne. Ganske sikkert virvel L5;) for oss innvidde, hehe. Jeg ble nesten bært inn til kiropraktor første gangen, så skeptisk, men ble mye bedre bare med en behandling.

Skrevet

Da er det håp!!:-)

Skrevet

Hehe, garantert L5:P Sliter med C7 og jeg da, veit alt om ryggvondt... Desverre sitter det ikke bare i ryggen, men i nakke, skuldre, opp i smertefull hodepine innimellom, stive albuer og hovne fingre.Stiv i hoftene, slitne og vonde knær og. Det beste er å finne trening som passer for deg, for å stabiliserer musklaturen rundt de stedene du har vondt...

Skrevet

Ikke for at jeg skjönner så mye av L5 eller C7, men...:-)

Joda, merker jo at det er andre deler av skrotten som også bli belasta. Jeg kjenner meg stiv i skuldrene også....

Jeg pröver å hompe rundt på hesteryggen innimellom for å styrke bekkenet. Men ikke ofte nok, tydeligvis.

Dette med å dovne bort i tär, når jeg gikk gravid siste gangen var dette hverdagskost. Hver morgen fikk jeg hinke fram de förste stegene före tärne på vensterfoten ble normale. Sånn er det nå også. Men ikke bare på morgenen, når som helst. Og jeg er ikke gravid...

Skrevet

kanskje det er hekseskudd? kusina mi hadde det, men hun ble helt skjev i hoftene. deretter fikk hun smerter i det ene benet. retta seg om etter hvert.

Skrevet

Har hatt hekseskudd også. I fjor sommer.....var som en S i kroppen. Da var det som det satt i musklene mere.....

Denne gangen er det liksom annerledes, uten at jeg kan forklare bedre....:-)

Noe er i klem tydeligvis.

Men nå er ryggen ikke helt ukomplisert på oss mennesker....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...