Gå til innhold

Jacob eller Oscar?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe så god navnesmak du har a ;)

Hadde snuppa i magen vært gutt så hadde det blitt Jacob eller Oscar ;)

Min favoritt er Jacob H`s favoritt er Oscar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha,er det sant?

 

Så morsomt. :)

 

Eldstejenta holdt på å bli hetende Natalie forresten. Hehehe.

 

Hva skal babyen deres hete da?

Skrevet

Nei, har ikke kommet så langt enda. :)

Skrevet

Nja, jeg tror ikke det altså. :P

Skrevet

Hehehe ja, Vi måtte hatt et navn som kunne kombineres med Emìl (Emiiiil) etter pappa og både Jacob og Oscar passer fint i tillegg til at det ville blitt oppkalling uansett :)

 

Hun skal antagelig hete Lily Marie :)

 

Grattis med ny baby i magen foresten!!!

Skrevet

jacob.Oscar liker jeg ikke..

Skrevet

Emil er søtt. :)

 

Så fint navn dere har valgt! :)

 

Og takk forresten. Hehe

Skrevet

Emil er søtt ja, også hadde jeg likt tanken på å oppkalle etter pappa..¨

 

Takk :) er vel mest H so har valgt men hehe, jeg har ikke hatt så mye jeg skulle ha sagt denne gangen.

 

 

Skrevet

Oscar:):)

Skrevet

Om jeg lar mannen her velge, er det ikke godt å si hva den stakkars babyen ende opp med.. :P

 

Neida, det er mulig jeg går med på Sigrid om det er jente.

Det er hans forslag, og jeg begynner på en måte å venne meg til navnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...