Gjest Skrevet 11. august 2008 #26 Skrevet 11. august 2008 Hehehe så god navnesmak du har a Hadde snuppa i magen vært gutt så hadde det blitt Jacob eller Oscar Min favoritt er Jacob H`s favoritt er Oscar..
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #27 Skrevet 11. august 2008 Haha,er det sant? Så morsomt. Eldstejenta holdt på å bli hetende Natalie forresten. Hehehe. Hva skal babyen deres hete da?
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #29 Skrevet 11. august 2008 Nei, har ikke kommet så langt enda.
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 11. august 2008 Nja, jeg tror ikke det altså.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #32 Skrevet 11. august 2008 Hehehe ja, Vi måtte hatt et navn som kunne kombineres med Emìl (Emiiiil) etter pappa og både Jacob og Oscar passer fint i tillegg til at det ville blitt oppkalling uansett Hun skal antagelig hete Lily Marie Grattis med ny baby i magen foresten!!!
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #34 Skrevet 11. august 2008 Emil er søtt. Så fint navn dere har valgt! Og takk forresten. Hehe
Gjest Skrevet 11. august 2008 #35 Skrevet 11. august 2008 Emil er søtt ja, også hadde jeg likt tanken på å oppkalle etter pappa..¨ Takk er vel mest H so har valgt men hehe, jeg har ikke hatt så mye jeg skulle ha sagt denne gangen.
Blåmandag¤ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #37 Skrevet 11. august 2008 Om jeg lar mannen her velge, er det ikke godt å si hva den stakkars babyen ende opp med.. Neida, det er mulig jeg går med på Sigrid om det er jente. Det er hans forslag, og jeg begynner på en måte å venne meg til navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå