Noah-gullet Mai-08 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Fikk min nydelige sønn for litt over 2 mnd siden.Hadde da gått 13 dager over tiden,å var drittlei på slutten,men såååå utrolig lykkelig når lille nurket mitt kom:-)) Nyter tiden hjemme som nybakt mamma sammen med gullet,men alikevel så savner jeg å være her inne med dere jenter! Synes det var godt å ha noen å dele gode og dårlige dager med,og ikke minst utveksle råd og erfaringer. Det var ofte veldig betryggende på de bekymringsfulle dager..;-) Uansett så er jeg veldig glad for en frisk og snill gutt,gleder meg allerede til nestemann:-)) Håper dere ikke går så altfor lenge over tiden her inne,vet det kan være veldig slitsomt i slutten..Dagene gikk såååå seint for min del.. Men bare prøv å tenk slik: Du har aldri vært så nær som du er nå:-) Lykke til jenter,sender dere litt fødestøv jeg:-) Og kanskje vi treffes her inne om 2-3 år? Klem fra stolt mamma:-))
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 den følelsen kommer nok jeg og t å sitte igjen med etterpå..synes d er veldig triveig her inne.. så fint navn foressten..d skal min og hete;)noah.. dette blir min 3 å siste ..så kjenner d er litt vemodig samtidig spm jeg ikke hadde hatt helse til et svangerskap til..så min jobb er utført hehe dagene her går ikke så seint ,siden jeg har to andre barn..å dagene går sin vante gang:)men har mye vondt,så d skal bli godt å få d overstått..må og si at denne gang har jeg hatt mest toldmodighet ,å d har vært skjønnt..men ennå 3 uker igjen..så jeg kan jo forandre meg lykke til videre med lille noah:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå