berta Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Noen som har "oppskriften" ?? Har noen uker igjen enda, men merker jeg begynner å bli klar ;-)
Gjest Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Bare søk på Google etter rikshospitalets sexoppskrift. Ganske "enkelt", du ligger under med føttene på hans skuldre, han sitter på kne over deg. Når han har kommet blir han inni deg i 5 minutter før han kan trekke seg ut, men du skal ligge der videre med beina høyt i 15-20 min Høres jo hyggelig ut, men følte meg helt most
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 jeg har prøvd dette flere ganger og er veldigt ubehageligt..og har bare fått maserier av dette dessverre så nå venter jeg til noe skjer naturligt i stedet.=)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 hehe ja det høres ikke særlig behagelig ut...sex med han øverst nå er jo som å holde pusten i x-antall minutter....ikke at det alltid skal så mange minuttene til he he men ubehagelig uansett:p Eg forstår virkelig ikke hvordan mennesker med veldig store mager klarer å fungere i det daglige eg! Sånn uten å dø av frustrasjon over alt som er stress og bale! he he
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 hehe me så dårlig rygg å bein som samboeren min har så tenker jeg han hadde følt seg most også..hehe hehe nå fikk jeg meg en go latter...ser det for meg hihi
mommy3 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Dummeste jeg har hørt - for man skal jo ikke ligge på ryggen når man er høygravid p.g.a vena cava. Dessuten er det vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå