Banshee Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Steik så tøffe de er! Fikk de i postkassen nå isted, jenta på 20 mnder er kjempefornøyd og skal absolutt ha de på inne og jeg gleder meg til å få brukt de ute med. Skal kjøpe til neste baby i nyfødt str med, er jo fint for de å bli varme og gode på bena uansett årstid (da kommer jo luften lettere ut med de også..hehehehe, alt en tenker på før tiden er der!) Ser bare positivt på disse ja )
smågodt prinsessa Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Kommer du til å bruke de ute når det regner? Er de så vanntette at de tåler det? Jeg har også kjøpt ett par.
Banshee Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Jeg har tenkt å prøve de i all slags vær jeg tenkte jeg, hun går jo hun tutta her da og har jo andre sko. Men tenkte jeg skulle prøve for moro skyld med forskjellig vær osv. Vi skal opp i jotunheimen om en liten måned også, så hun skal få ha de på i meisen på fjellet også tenkte jeg. hehe )
smågodt prinsessa Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 okej:) Ja skal prøve de litt i allslags vær jeg også tenkte jeg.. de er jo så gode å ha på Kos dere på tur da:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Vi har også sånne:) I barnehagen og her hjemme. I går regna det en god del her, og da var vi ute og gikk en liten tur. Lillegutt på 1 år går ikke helt selv enda, men vil veldig gjerne ute og gå så lenge han får holde noen i hendene;) Så vi gikk en tur rundt kvartalet (gikk saaaakte, så tok vel 10-15 minutter) og da vi kom inn var han veldig våt på beina:( Virker som det trakk opp fra "sålene", så det var jeg ikke så veldig fornøyd med... Kan altså ikke brukes som støvler;) Hehe... Men i bhg har det gått kjempefint å gå litt ute, leke i sandkassa og huske selv om det har vært litt regn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå