Zeke Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 jeg jobber som ringevikar i bhg jobber greit nok, men veit jo litte i forveien siden man ikke veit når folk er syke. nå har jeg fått tilbud om fast 10 timer på sfo her jeg bor (min sønn på 6 skal gå der også) på en gutt med adhd men meget sansynligvis at det blir meir å gjøre??? dette er et regnestykke men er alikavel usikker på hva jeg skal gjøre. sparer jo bensin penger siden det tar 3min å kjøre på jobb osv trenger mange svar og meininger............
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Kan du ikke ta sfojobben og være ringevikar i tillegg, og evt gi beskjed til barnehagen at du ikke kommer til å være like tilgjengelig fremover?
Zeke Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 greia er at det ikke blir jobb om morgen men fra 2 til halv fem hver dag. er ganske sliten av å jobbe her og der men samtidig så er jeg veldig glad i småbarn, men det kunne jo være spennende med en litt ny utfordring.10 siden jeg jobba med barn med adhd er i veldig tvil men kanskje dette er min sjangse????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå