Gå til innhold

Hvor mye har dere utbetalt i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har valgt 100 % lønn og har ca 17 000 utbetalt. Har gått opp litt nå så det blir vel litt mere etterhvert. Klarer oss fint. En stor del av det går til lån.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

80% lønn og ca 15000,- plussminus.. Er alene, men det går fint! :)

Skrevet

ca 4000 kr i mnd. Var halvtidstudent uten jobb da jeg ble gravid. Vi klarer oss, men det er takket være pappan/kjæresten min, som tjener normalt godt. Uten han hadde jeg vært sosialklient.

(Å jeg trives overhodet ikke med å være så avhengig av hans penger, å selv ikke kunne bidra til nesten noe. Det er fælt! sukk.. gleder meg til å komme i jobb)

Skrevet

har perm på 100%, altså da 80% utbetaling, sitter igjen med 9400 i mnd. men dette er da av hen stillings% på 60, jobber som helsesekretær, ikke verdens best betalte jobb det heller.

Skrevet

80% av lønna. utbetalt ca.18000 + barnetrygd.

Skrevet

Utbetalt ca.18.000,- i mnd, og har også "bare" 80% dekning..

Skrevet

I underkant av 17.000 utbet, 80%. Vi klarer oss absolutt bra, men at det er 80% av vanlig lønn merkes jo uansett.. Er utrolig takknemlig for at vi klarer oss / har klart oss bra under renteøkning osv nå.

Skrevet

Jeg har 80% permisjon og har utbetalt 19500 i mnd... Jobbet som ped.leder i privat bhg før permisjonen startet.

Skrevet

Har valgt 100 %, har mellom 22-23 000, og har skatte trekk prosent 7100

Skrevet

har fast jobb, og etter vårens lønnsoppgjør har jeg 21000 utbetalt..

Skrevet

Utbetalt 15 500 - 80% lønn.

Skrevet

Får dere lønnsjustering i permisjonen? Får dere utbetalt fra arbeidsgiver da ell.

Skrevet

pharm..? Om det er lov å være nyskjerrig.. Hva jobber du som? Må til å se meg om etter en slik jobb jeg å... hehe.

Hadde gjort seg med 30 000 utbetalt!=)

Skrevet

hæ..er det bare de som har bra inntekt som tør å skrive her? For jeg har syntes at jeg har så god lønn jeg da.. Vet at mange synes at mitt yrke er underbetalt, men jeg har følt at jeg har fått greit med lønn. Nyutdanna da.

Når jeg jobber får jeg vel utbetalt ca 18000, men nå i permisjonen får jeg 13-14000.

Plutselig følte jeg at lønna mi var så dårlig..

Skrevet

Ja, har vært veldig heldig! Fikk dette som nybegynnerlønn (er 25 aar). Jeg jobber som provisorfarmasøyt i apotek. Det er ikke saa mange av oss paa landsbasis.

Skrevet

Jeg har 100 % utbetalt - ca 21.500 + barnetrygd ... Greit betalt for å være hjemme med egne barn, det ;)

Skrevet

Jeg å syntes jeg hadde bra lønn, men ikke nå lenger. hehe

Som farmasøyt har man vel studert i 5 år på høyskole eller noe...? Det synes jeg er imponerende å da er det på pass at de får en real lønn å ja. Jeg jobber som ufaglært.

Skrevet

Naa skal det jo sies at jeg har vært ekstremt heldig! Det er ikke alle som har faatt den lønningen. Ja, jeg har studert 5,5 aar paa universitetet. Har ogsaa studielaan deretter :)

Skrevet

Jeg har bare 9000kr utbetalt og det er 100% permisjon, jobbet bare 50% vikariat som fagarbeider i bhg før permen. Men samboer har 20 000kr utbetalt etter skatt pluss at han snart går opp i lønn så greier oss fint vi:)

Skrevet

Så noen spurte om lønnsjustering her. Jeg gikk ut i perm i april, og i juli går vi alltid opp i lønn. Jeg trodde ikke jeg gjorde det pga permisjonen, men fikk mer utbetalt fra juli :o) Direkte fra nav.

Skrevet

Har utbetalt ca 25.000,- i mnd, 100 % permisjon. Vi klarer oss fint, men man bruker jo penger etter hvor mye man tjener, og har dertil huslån, studielån ++. Barn i bhg og sparer i fond og barnetrygden rett på barnas kontoer så har det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...