Gå til innhold

Hvor mye har dere utbetalt i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som dere er hjemme i fødselspermisjon.....

15 000 her.....

Føler de fleste har mer enn meg... Har valgt 80%, da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle virkelig ønske jeg hadde 15000 i mnden!!!

Skrevet

Eg har 10 000 og er student, mannen er hjemmeverende og har 0 utbetalt i mnd.

Altsaa; vi har 10 000 utbetalt tilsammen;) Klarer oss fint:)

Skrevet

Jeg har utbetalt ca. 16.300,- Har også 80 % dekningsgrad.

Skrevet

da jeg sluttet i jobben og vi flyttet sørover var jeg allerede blitt gravid, noe vi ikke visste så det ble vanskelig å finne seg jobb her. Jeg gikk på intervjuer langt ut i 6 mnd men da ga jeg opp!!

Så jeg har 8000 kr utbet i mnd... det er 100% penger og 80% perm. Alt for lite penger og alt for lite perm! Synes jeg... :( Men sånn måtte det bare bli. Bedre enn engansstønad! Sambo har veldig bra lønn så vi klarer oss kjempefint, mangler ingenting! Jeg skulle ønske at jeg kunne ha 100% permisjon, men da hadde det jo blitt bare rund 6-7000 utbetalt. Kjipt...

Skrevet

Tror jeg har rundt 13.500,-

Skrevet

Valgte å vere heime med førstemann eitt år til etter permisjonen, så eg var ikkje i jobb mellom dei. Dermed har eg berre kontantstøtte for nr 1 (august er siste mnd) + 2x barnetrygd = ca 5200. September/oktober/november blir det berre 2x barnetrygd, så får vi kontantstøtte for lillejenta frå desember av.

Skrevet

Absolutt ingenting dessverre !!!

Godt mannen har inntekt :)

Skrevet

80% og har utbetalt ca 13 500,-

Skrevet

100% og ca 18.500 i mnd på meg så kommer mannen sin inntekt i tilleg.

Skrevet

80% lønn og litt over 17.000 utbetalt.

Skrevet

17 900 utbetalt.

Skrevet

3800 jeg...to barn å en samboern...samboer jobber fult da ;) han tjener 18 000 mnd

Skrevet

Har valgt 80% lønn og har i underkant av 19 000 utbetalt i måneden (varierer litt fra måned til måned)

Skrevet

Har 80% lønn, og har rundt kr.17000 utbetalt.

Varierer litt fra mnd til mnd...

Skrevet

80 % lønn, får utbetalt rett under 16 000,- etter skatt...

Skrevet

Steike seier eg..ka yrke har dåke.Har jobba som hjelpepleier i 13 år...ser at vi fremdeles har drittlønn ja!!!

Skrevet

går hjemme med 80% lønn - tja,10000 - 11000 cirka carius.

Skrevet

ikke snakk, skjønner ikke hvordan de får det til jeg. Må si jeg har utbetalt 80% av 91%

Skrevet

Har i underkant av 20000, men har 80% perm. barnetrygd og farsbidrag for ett barn kommer i tillegg. Så tilsammen blir det rundt 24 tusen. Går bra det....

Skrevet

Jeg jobba som fengselsbetjent...

Skrevet

Jeg er lærer... (adjunkt)... Ikke så bra lønn, men vi klarer oss. :-)

Skrevet

hmmf.. ja noen har litt greit med penger ja :)

Har hele 13000 etter skatt, hehe. Hadde ikke mer enn 11500 før jeg nå gikk opp en del i lønn.

Skrevet

970kr har eg.. barnetrygden.. og den går ikke til meg.. men nå har eg fått en jobb på kveldstid som vaskekjerring på en kafe så har eg 3 tusen i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...