Gå til innhold

Nå har jeg to gutter!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Vebjørn August kom i rakettfart natt til fredag, det ble altså 08.08.08-baby. :o)

 

Fra jeg våknet av første ri, til ungen var ute gikk det to timer, ganske nøyaktig. Gutten kom med vannet en halvtime etter ankomst, og vi har litt over en halvtimes kjørevei. Så det kunne blitt veldig spennende :o)

 

Nå er vi hjemme igjen, storebror er strålende fornøyd og vi koser oss godt no :o) Såå godt å være ferdig!! :o) :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjempemasse, Scorpiogi!!!

Kos dere masse fremover!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Stilig dato, ingen som kommer til å glemme den:P Hehe.

Skrevet

Gratulere så mye! godt dere kjørte da å ikke senere ;) bilfødsel fristet vell ikke så mye ;)

Skrevet

Gratulerer så mye. Tittet etter deg her fra tidlig morgen etter at vi satt og pratet. Noe virket skjønner jeg,hehe. :)

Skrevet

Takk! Hehe, bilfødsel er nok ikke å trakte etter nei :)

 

Jepp Heaven, det med brystvortestimulering tror jeg gjorde susen! hehe...

Og for ikke å glemme rikshospitalets sexoppskrift(litt moderert i formen, (er jo ikke turner akkurat, hehe..)

 

Skrevet

Gratulerer så mye

Skrevet

Svarer her også, jeg!

 

Gratulerer så mye, Scorpiogi!!!! Og velkommen til verden, lille venn!

Skrevet

Hurraaa for Scorpiologi:-D

Og den kuleste datoen da:-D

Skrevet

hihi ;o) men bra dato var det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...