Scorpiogi Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lille Vebjørn August kom i rakettfart natt til fredag, det ble altså 08.08.08-baby. ) Fra jeg våknet av første ri, til ungen var ute gikk det to timer, ganske nøyaktig. Gutten kom med vannet en halvtime etter ankomst, og vi har litt over en halvtimes kjørevei. Så det kunne blitt veldig spennende ) Nå er vi hjemme igjen, storebror er strålende fornøyd og vi koser oss godt no ) Såå godt å være ferdig!! ) )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer kjempemasse, Scorpiogi!!! Kos dere masse fremover!
Gulosten™ Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så mye!! Stilig dato, ingen som kommer til å glemme den:P Hehe.
Poteto Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Gratulere så mye! godt dere kjørte da å ikke senere bilfødsel fristet vell ikke så mye
Heaven har født::) Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så mye. Tittet etter deg her fra tidlig morgen etter at vi satt og pratet. Noe virket skjønner jeg,hehe.
Scorpiogi Skrevet 11. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2008 Takk! Hehe, bilfødsel er nok ikke å trakte etter nei Jepp Heaven, det med brystvortestimulering tror jeg gjorde susen! hehe... Og for ikke å glemme rikshospitalets sexoppskrift(litt moderert i formen, (er jo ikke turner akkurat, hehe..)
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Svarer her også, jeg! Gratulerer så mye, Scorpiogi!!!! Og velkommen til verden, lille venn!
Monajenten Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Hurraaa for Scorpiologi:-D Og den kuleste datoen da:-D
Scorpiogi Skrevet 11. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2008 hihi ;o) men bra dato var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå