Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Jaja.......jeg må jo le litt også da. For nå har jeg nettopp hatt en ung greker på msn.......ikke frieren til datteren, men hans bestevenn. Og vi har hatt en lang og dyp samtale om kjærligheten og spillet mellom de to unge vi kjenner:-) De skulle jo vært på besøk her i Norge, men pga min datters temperament så utgikk det glatt. Han, frieren, hadde nemlig vært så dum å spille på sjalusi, og det gjør man ikke med datteren til mor si. For det blir for barnslig nemlig og sånt gidder vi ikke;-D Hihi....jeg må smile litt også. Så nå prøvde da bestevennen å forklare meg dette med håp om at jeg skulle videreformidle dette til datteren. For hun er kort i lunta og gidder ikke høre når folk oppfører seg sånn........NEMLIG!!! Så her sitter jeg da...........litt forvirret, for det er tydeligvis den store kjærligheten hans dette...................hjelpeseg........de er jo så unge.......15 og 16 år. Men tenk da dere, at bestekompisen hans gjerne vil ordne opp i dette for vennen sin. Det er sterkt da!!! Så får jeg jo formidle budskapet, men har ingen planer om å påvirke noe som helst. Så unge som de er så må de få lov å hoppe og danse litt synes jeg:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Oi oi oi oi..... ikke lett dette:o/ Jeg forstår jo datteren din også da..... Jeg har vel tendensen selv....lunta er kort og hvis noen prøver seg kan det bli hett for en periode. Spill med sjalusi er ikke fair play og da kan man ikke være fair tilbake..... Mulig frieren lærte seg en lekse der?? Og så forstår jeg jo deg, hadde ikke hatt så lyst til å "gifte" bort 15 åringen min til en 16 årig Greker jeg heller..... Dessuten er det veldig viktig og ikke låse ungdomstiden til en langt syd i Europa. Jeg kjenner nemlig en som gjorde det, var kjæreste med en på Kreta i mange år, fra vi var 14-18 tror jeg. Men de så hverandre bare en gang eller to i året. Og dette var jo før mail og msn, så det gikk i gamlemåten....brev. Og hun var så trofast, så trofast.... Tror hun har angret litt på det i ettertid... Hvor trofast han var, vet vel bare han:o)
Karomamma Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Ooooo, hvilke intriger!! Godt mammaen kan være mellom-mann. Det er en stor tillitserklæring, Klatten! Spørs om ikke det passet bra for femtisen at lover boy spilte seg selv utover sidelinjen. Siden hun har møtt en ny her hjemme allerede, mener jeg. He he he.... Det var tider, det! Mimre mimre...
Gummelillan Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Jøss, det må jo kalles en tillitserklæring, Klatten. Rørende kameratskap og stor tro på prinsessens mor. Men skjønner deg godt, tror neppe grekere er det jeg helst gifter bort min datter til i en alder av 15... Tror vel egentlig ikke at jeg synes ungene behøver å få noen kjæreste før de er godt over 20 ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Ja en tillitserklæring er det helt klart:-) Bare jeg ikke får halve øya på msn heretter og skal løse kjærlighet uten grenser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Så kan du bli sånn programleder for jakten på charterkjærligheten:o)) Det vill vært noe:-DD
Gummelillan Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 He, he, kan lett utvikle seg dette ;-) Vi følger spent med. Hold oss oppdatert!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2008 Hahahahahahahaha..........ny karriere ja:-) Om jeg kan få reise og bo der nede store deler av året så takker jeg faktisk JA!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå