Gå til innhold

Sexlyst ???


Siilljjee

Anbefalte innlegg

Er det flere som har mistet lysten på sex fullstendig?? Jeg er i uke 30 nå, men har ikke hatt og har fremdeles ikke hatt lyst på sex mens jeg har vært gravid..... For det første føler jeg meg ikke vell med de ekstra kiloene som har lagt seg på rumpe og lår. For det andre så blir jeg rett å slett ikke bløt lenger.. selv ikke etter å ha fått orgasme.... (sorry detaljene) .... Synes synd på min kjære samboer som er så snill, omsorgsfull og god...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om dette!

 

Jeg har heller ikke hatt særlig lyst på sex etter at jeg ble gravid, men de siste par månedene har vært ille. Og det føles ikke som det blir noe bedre heller... Blir heller ikke våt, og da er jo det hele dødfødt. Tror det kommer av at jeg ikke klarer å koble ut gravidemagen og barnet inni der. Også tenker jeg på tusen andre ting. Jeg klarer rett og slett ikke å koble av! Utrolig irriterende!

 

Jeg gleder meg til å få sexlysten tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint lite lyst her i gården også... Den har egentlig bare avtatt etter som eg har kommet lengre ut i svangerskapet. Er visst helt vanlig det her.

Kjedelig, for både oss og samboer/mann, men sånn er det bare... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært omtrent dødt siden starten av svangerskapet, og slik har det vært de andre svangerskapene også.

Det nye og nesten slitsomme som har skjedd den siste uka, er at jeg våkner midt på natta og har helt vanvittig lyst. Gubben er i himmelen!

 

Det er nesten litt for mye av det gode, for jeg får ikke sove etterpå:) Dette har vi virkelig ikke opplevd kombinert med graviditet før, så vi tuller ganske mye med det....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex har blitt til en by i afrika desverre.

Men det bare måååååå komme tilbake.

Hører alle skryter av vanvittig sex lyst i svangerskapet men den har visst gått meg hus forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått økt sexlyst, og vi har fortsett sex flere ganger i uka. Jeg er i uke 33 nå. Men selve akten har endret seg en god del;-) det er ikke like spontant, der må jeg rigges til med puter og greier, og det er omtrent bare en stilling som funker for oss begge. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror desverre det er sånn for mange.

Eneste jeg trøster meg med er all den gode og spontane sexen før svangerskapet. Nå er ikke det litt det samme. Vi prøver sånn i ny og ne, jeg har så utrolig sårlig samvittighet ovenfor samboeren min så jeg "går med på det" av og til, men det blir helt mislykket. Organsme kan jeg ikke huske å hatt på disse lange 7 mnf, men etter må det bare gå. Håper vi ikke blir for besatt av hvordan vi ser ut og melken som kan renne og alt det der. Uff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mindre sexlyst, den er mer eller mindre den samme,kanskje økt litt?:P

Men sambo har nesten ikke orket sex mer en ett par ganger i uka siden jeg ble gravid,før var det bortimot hver dag!:(

Så her er det jeg som "lider":(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lite sexlyst, mn det ble bedre da vi prøvde litt glidemiddel først. Samboeren min fikk smøre, og det ble smokin' hot in bed! :o)

Selvfølgelig blir det begrensa med stillinger, men vi gjør det beste av de stillingene vi enda får til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av de heldige som har fått økt sexlyst, men dessverre er det ikke slik for samboeren min....før hadde vi sex et par ganger i uka, men nå er det knapt et par ganger i måneden! Har prøvd å prate med han om det, men får ikke noe fornuftig svar...

Han er veldig kosete og sånt så er ikke bekymret for at det er noe galt, men jeg har så lyst til at han virkelig skal ha lyst på meg igjen!!

Får håpe det går seg til etter fødselen ihvertfall...men da er det vel jeg som har mistet lysten..hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...