Gå til innhold

Dere med gutter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de kosedyr? Hvor mye "bruker" de dem? Og hvor gamle er de?

Hans Emil på 2 1/2 år har en elefant (Fanten) som han veldig ofte drasser rundt på. Er litt krise om vi ikke finder ham med de samme:-) Da må hele familien leke dektetiv.

Olav på 4 md har enda ikke kosebamse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstemann i huset har aldri likt bamser. Gutten i midten (8 år) har en diger samling av alle mulig slags bamser.Lekte mest med dem fra 2-6 årsalder. Minstemann på 3 har en dukke han drasser rundt på:-)

Skrevet

Våre gutter brukte ikke bamser da de var "små". Men i fjor høst, i en alder av 5 og 6 år, fikk de fullstendig dille begge to, og koser nå mye med bamsene (når ingen kompiser ser dem) I sommer har bamsene vært med på ferieturer, og sitter i fanget når de ser på TV..... Pussig.

Skrevet

Min har noen bamser.. (6 år). Har ingen med seg fast noen steder. Men kan ha med seg bamser i senga, og i b.hagen.. og på overnattingsbesøk. Har aldri hatt favoritt kosedyr som det var krise hvis vi ikke fant..

Skrevet

Han fikk en kose kanin den dagen vi kom hjem fra sykehuset.. Vi la den i senga hans fra første natt av - og siden ha den vært med sønnen rundt omkrint. Sove uten kanin går ikke. Den var en gang hvit, lyseblå og fluffy.. Nå er meste av innmaten vekk, og den er ikke så ren og pen lenger - selv om den blir vasket med jevne mellomrom.

Skrevet

Begge mine gutter har kosedyr, som i blant er babyer... De er snart 6år og snart 3,5 år. De drasser rundt på dem når de ikke er tøffe Kaptein Sabeltann eller noe annet der bamser er sensurert. De MÅ ha en liten gjeng bamser når de sover. Synes de er så søte når de sover med bamsene sine!

Skrevet

gutten min på 4,5 har en løve som han har hatt siden han var baby. Løve + totten = kos :)

Er jo litt søt da, men styr når vi ikke finner den om kvelden... Begynner å bli bedre nå da, nå er den ikke lenger med i barnehagen heller.

Skrevet

Gutten min har bamser, men er ikke så interissert i dem.... noen få ganger spør han etter en spes bamse når han skal legge seg, men det er sjelden....( han er 5,5år)

Skrevet

gutten min på 4,5 år har aldri brydd seg særlig om det .....men fikk en nå for kort tid siden i gave og den er med over alt.....men kun hjemme

Skrevet

Lillebror på 1 år har en pusekattbamse som han koser med om natten, men om jeg en kveld hadde stappet storesøster sin oppi, som er lik, men en annen farge, vet jeg ikke om han hadde brydd seg. Jeg har den uansett med når han sover borte og noen ganger i vogna. Han liker den veldig godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...