miss 80 høygravid-ks 23.1.09 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Har så vondt i hodet, og det ofte. Må ofte ta paracetter etpar ganger om dagen. Er så plagsomt. Noen andre? Noen som har gode råd? Hva gjør dere?
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 har og myyye hodepine. har ingen tips jeg får det gjerne når jeg har vært sliten eller stresset, så g jerne på kvelden når jeg roer ned lissom. så prøver å ikke stresse meg selv. MEn når jeg legger meg med hodepine, burde det gå over når jeg sover, men våkner av at det blir værre og værre, og ender med paracet. da er alt vekk lissom.
Endaenbabyønskes Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Jepp! Akkurat det samme har jeg. Har aldri hodepine ellers, men nå har jeg det veldig ofte. Ikke liker jeg ta medisin mot det heller, så blir mange kvelder på sofaen:) JM mener det er hormonellt. Huff, er det ikke det ene så er det det andre;) Håper det går over etterhvert......
Nagilimia Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Hadde konstant hodepine i 7 uker (fra uke 11-19) med flere migreneanfall. Trodde jeg skulle bli gaaal!!!!! Begynte å prøve alt (drikke vann, gå tur, slappe av, passe på blodsukkeret, akupunktur, fysioterapaut, kiropraktor), ingenting funket. Helt til jeg bytta kiropraktor. Han fiksa det på dagen! Så utrolig letta for endelig kunne jeg bare ha en dag uten hodepine Jeg tok bare en behandling og nå er det 5 uker siden. Hadde litt vondt i hodet en dag i forige uke, men det gikk over
Lone27 Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 har også vært plaget med hodepina siden uke 11 og er i uke 24 nå.. så har da ingen håp om at det skal gi seg før ungen er ute.Jeg ble 50% sykemeldt pga dette og det har hjulpet masse på hodepina,for jeg får lagt meg midt på dagen en halv times tid så forebygger jeg den veldig bra .
MintCondition Skrevet 11. august 2008 #7 Skrevet 11. august 2008 Jeg er i uke 23 og har også vært utrolig plaget med hodepine, skikkelig ubehagelig :/ Jeg tar paracet når det blir for ille, og drikker masse vann...det har heldigvis blitt mye bedre de siste par ukene, så håper det forsvinner helt snart
Girlygirl83 Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Slet veldig med hodepine fra rundt uke 18 til 21-22, Så gav det seg=)
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 12. august 2008 #9 Skrevet 12. august 2008 ja! Sånn at det blir helt på grensen til migrene:o( Og jeg tar ikke paracet fordi det hjelper ikke. Brukte å ta en blanding av ibux og paracet eller migrenetabl før jeg ble gravid. Men tar nada nå. Er forferdelig plagsomt, og forringer virkelig livsskvaliteten min de dagene jeg har det. Eneste som hjelper er hvis mannen min masserer tinningene / hodebunnen min, og da har jeg gjerne tatt noen dråper lavendelolje og massert inn først. Søvn hjelper også, men er jammen ikke alltid jeg får sove
Kliko Skrevet 12. august 2008 #10 Skrevet 12. august 2008 Å ha vondt i hodet unger graviditen er vist et tegn på at du venter jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå