Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg og mannen min prøver å bli gravide. Det er vår 1 pp. Jeg har gått på Diane nå i ett år.De er ganske sterke. Jeg sluttet på P-pilla i forrige mnd, allerede i juni.Fikk mensen i begynnelsen av juli, så jeg håper jeg kan bli gravid. Er det noen som har gått på Diane?? Har det tatt lang tid for å bli gravid..??? håper noen kan dele erfaring med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på Diane, men det er 4 år siden. De var så dyre så jeg måtte bare bytte... Jeg fikk den da jeg var 14 år pga sterke mens smerter og de skulle hjelpe mot dette. Gikk på det i to år.Da jeg skulle bytte spurte legen om jeg var seksuelt aktiv, sa ja og fikk da beskjed om at Diane ikke var "godkjent" som prevensjonsmiddel :o da ble jeg litt varm i trøya og tenkte "hva om jeg hadde blitt gravid da..." for meg selv. Noen som har hørt det samme? :s Var ikke akkurat svar på det du lurte ang. graviditet da men... :P gått på p-plaster i ca 1,5 år før vi bestemte oss for å prøve i april, men ikke skjedd noe enda.. :( håpe på snart :)

Skrevet

Jeg har gått på Diane til og fra i årevis.. Ble gravid på 4. forsøk og sitter nå med en 7 uker gammel gutt på fanget... Loppa : Diane er prevansjon men også behandling mot kviser - sikkert derfor legen sa det slik han gjorde det.. Dersom man ikke har hudproblemer er det ingen grunn til å gå på Diane...

Skrevet

Jeg gikk på det pga sterke menssmerter :s men gratulerer med 7 ukergammel gutt :D Håper det snart blir min tur også :)

Skrevet

Gratulerer med babyen. Jeg er veldig redd for at jeg ikke kan bli gravid. P-pillene var veldig sterke(Diane)og jeg fikk dem pga hudproblemer og hårvekst.Jeg har tatt test for PCOS og har ikke det heldigvis.Men jeg brukte Diane også som prevensjon. Nå har jeg fått vanlig menstrasjon og har fått tilbake de jævlige mensensmertene. Jeg lurer på hvor lang tid det vil ta for at jeg skal bli gravid. Har hørt at det tar mer en 6mnd for å bli gravid etter p-pille slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...