MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Ang jobb, kjærlighet og graviditet?? (kjønn) f:22-05-89
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 desverre så er det ikke annet enn lærer og barnehage som kommer til meg... skal se litt på deg igjen senre, kanskje jeg får inn mer da.. sier lærer, barnehage deg noe? har det noe med jobben din å gjøre? INA
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Jo, barnehage jeg skal jobbe med:D Søkt på fler nå og har vært på intervju, får svar på en til uken, også skal jeg til en til på torsdag:D Så kjempe morro.. Ser du noe der?? Ser du noe ang graviditet også?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 når du blir gravid blir det ei jente tror jeg... mulig du blir gravid i oktober... eller så får du babyen din i oktober 2009... Du får jobb, 60% kom opp, litt kjøring til jobb.... Vet ikke om dette stemmer altså, må bare skrive det som dukker opp når jeg leser nicket ditt... INA
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2008 Okey tuusen takk;D Det ser riktig ut, sier mye at det andre sier så er spennende:) Jobber 60% nå, håper på 100% neste! Må ta buss til hvem som helst jobb ja:) Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå