Kjærlighet <3 Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Lillebroren min og kjæresten er på vei til sykehuset, hun har 2-3 cm åpning og rier hvert 10.min. Ikke sterke da sånn som jeg skjønnte det. Men de har 2-3 timer reisevei så de ble sendt avgårde:-) Så da er det bare å vente på at det hele er overstått...Kan vel både ta kort og lang tid regner jeg med. Vi har forresten termin med 4 dagers mellomrom....
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 Da har vi hatt en spennede dag begge to;) Ble nettopp tante idag til ei lita jente. Har ingen søsken så dette følte jeg var stort! Kan vel kalle meg skikkelig tante når barna våre blir søskenbarn;) Så nå venter vi bare på at vår krabat skal ut om 8 uker (forhåpentligvis!) så hun får en lekekamerat;) Morsomt at dere har nesten lik termin da!
Kjærlighet <3 Skrevet 11. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2008 Gratulerer så mye som tante :-D Har et tantebarn fra før på mannens side, men vi har lite kontakt med dem og vi kalles ikke tante og onkel slik jeg er vant til. Men med fornavn, så det blir liksom ikke helt det samme.. Men jeg må si at jeg ikke skjønner noe av denne fødselen jeg da,(hehe) fikk beskjed av søsteren min at dem skulle på kontroll kl 1530. Da var vel klokken 1400 eller noe sånt. Da hadde hun hatt rier med 10 min mellomrom en stund.. Klokken 1615 får jeg melding om åpning og at de drar til sykehuset... med båt kl 1730! Herrregud da, er det tid til sånt?! .-) Hr selv hatt så raske fødsler så at de kan ha tid til å drive å vente på båt skjønner ikke jeg :-D Hun har jo hatt rier i en hel EVIGHET allerede! (Tok 4 timer fra første rie til min første var ute og 1,5 time med nummer to...) Blir nok veeeldig lenge å vente for meg :-D Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå