Et lite barn i magen :) Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 selger den for 1100,- inkl. frakt..
Et lite barn i magen :) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. august 2008 Like GOD som ny, skulle det stå... hehe..
SiSsi:) Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Heisann! er den babywatcheren vanskelig og bruke selv, trenger noen om å hjelpe til? Har lurt på å kjøpe en sånn, men er redd jeg bekymret uten grunn dersom jeg ikke finner noen hjertelyd...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 11. august 2008 #5 Skrevet 11. august 2008 jeg kjøpte akkurat en babywatcher fra en her inne, og gav 700kr for den, den er jo brukt. så du får kanskje solgt den om du senker prisen littegranne? det er jo nesten ny pris du oppgir..
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 11. august 2008 #6 Skrevet 11. august 2008 Den er utrolig enkel! Du holder "mikrofonen" i ene hånda og dislay/apparatet i andre hånda. Men husk gele. Visst ikke er det lite vits. Jeg angrer hvertfall ikke et sekund på at jeg investerte i en slik.
Et lite barn i magen :) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2008 Lykkelig gravid! Nei, den er lett å bruke! er bare å sette den på magen og du kan sette opp og ned lyden. Det er som du sier noen som ikke finner hjertelyden og blir selvfølgelig bekymret, men det må ikke være noe galt av den grunn! men da bør man kontakte jordmor/lege for å få en sjekk! Jeg lette etter hjertelyd alt for langt opp på magen de første dagene, men så vise jordmor meg hvor jeg skulle lytte, og der var hjertelyden av gutten min Men den er veldig enkel å bruke altså! alle klarer det
SiSsi:) Skrevet 11. august 2008 #8 Skrevet 11. august 2008 Hmm..takker for svar hadde jo vert kjekt å høre den lille..
Et lite barn i magen :) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. august 2008 Bare hyggelig! Ja, det er veldig artig å høre den lille pappaen syns det nesten var mest moro, han følte han fikk veldig god kontakt med den lille i magen!! kan anbefalles
SiSsi:) Skrevet 11. august 2008 #10 Skrevet 11. august 2008 Vi har bestemt oss for å kjøpe den med deg viss du fortsatt har den?
Et lite barn i magen :) Skrevet 11. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2008 Jeg har veit du!! Du kan kontakte meg på mail: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå