Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blødd litt siden igår på morgenen. Trodde løpet var kjørt og at jeg var i full gang med en SA nok en gang. Dro på ul idag og så en liten rund sak med ett hjerte som slo og 3mm stort. Tror ikke dette skal gå bra heller, men for første gang lever det etter at blødningene har begynt. Får bare krysse fingrene. Er ikke i bedre humør etter å ha sett den lille. Tenker bare på at den dør kanskje snart. Dagens klagebrev.. Ønsker meg så inderlig denne babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off stakkar :S

Kan jo prøve å oppmuntre deg:)

Siden du såg deg lille i magen, å at hjerte slo, så er det jo ikke tein på at det er noe galt med den. Viss du hadde blødd pga SA så hadde jo du ikke fått sitt at hjerte slo å sonn.

Å d er jo mange som blør i svangerskape. Du skal nok se at dette går bra denne gangen:) Du kan jo ta en ny ul om noen dager eller en uke viss du fortsatt er bekymret. Men husk; Et bankende hjerte, er ett veldig bra tein ;)

Skrevet

Håper du har rett. Får ta ul når jeg vil, og skal tilbake til sykehuset på sjekk om tre uker uansett. Skal ev. settes igang med albyl-e og ta blodprøver og ul. Takk for at du prøver å muntre meg opp. :)

Skrevet

Det mest kritiske er når hjerte skal begynne å slå! Den gangen jeg mistet så var det denne kneika spira ikke kom over. Blødde mens jeg gikk med junior så sent som i uke 8, men det gikk bra :)

Lykke til! (Men går nok bra skal du se)

Skrevet

Er i uke 12 nå, men har hatt 2 store blødninger gjennom svangerskapet, i uke 5 og uke 11. Var på ultralyd i dag, og der var det "en aktiv liten krabat" med et bankende hjerte. Så godt å se, for jeg har hatt MA tidligere. Er bare tull å gå å være konstant redd, er 85% sjans det skal gå bra, og enda større nå som du har sett hjerte slå:)

Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har nok en liten prosentsjanse for at dette skal gå bra. Har to flotte gutter og dette er mitt 12.svangerskap. Så lenge jeg ikke beveger meg ut av senga så er det ikke blod å se. Alt greit fortsatt, men er veldig spent. Har sett hjerte til mange små. Har ikke så mye med det å gjøre til meg. Det som var greitt med denne ul var at den viste ingen deformasjon eller for stor fostersekk. Får se om tre uker om ikke før om alt er normalt. Det er tull som du sier å gå å være redd., men er bekymret jevnlig allikevel. Lykke til med krabaten din. :)

Skrevet

Å, lille venn! Jeg krysser alt jeg har for deg! alle gode ting er 12 vet du ;-)

Er håpefull nå, kanskje gravid. Mye som tyder på det. Men er PISS redd likevel. Hadde en MA for 2 mnd siden og hatt 2 SA før det. Og jeg vet hvor redd man blir.

Sender deg en stoooor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...