Gjest Skrevet 11. august 2008 #1 Skrevet 11. august 2008 Er i uke 9, og har før abortert mange ganger. Da i uke 6 og 7. Idag fikk jeg litt vondt i magen, og gikk på do. Der var det litt rosa utflod, og jeg ble kjemperedd. Nå kom det nettop en liten klump også, men ikke noe mer. Skal til legevakten, men er så redd!! Håper jeg får en UL så jeg får se om alt er bra der inne. Vet jo at det er helt vanlig med blødninger, men har bare så dårlig erfaringer....
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 11. august 2008 #2 Skrevet 11. august 2008 uff... håper alt stod bra til? fikk du kommet inn på UL? Mista sjøl i uke 13 sist, og er nå på nytt i uke 13.. går rundt å er livredd for hver en liten smerte som kjennes..
Randis Skrevet 11. august 2008 #3 Skrevet 11. august 2008 Huff. Skjønner godt du er nervøs. Går gjennom dette idag jeg og. Har vært på ul og alt var ok inntil videre iallefall. Håper du kommer med gode nyheter fra ul.
Gjest Skrevet 11. august 2008 #4 Skrevet 11. august 2008 Nå har jeg vært på UL, og vi så et lite hjerte som banket! Så alt ser bra ut til nå, men jeg er vist ikke så langt som de trodde. Mest sansynlig bare i uke 5-6. Men nede ved livmortappen lå det en blodansamling, noe som gjør at det kan komme litt flere småblødninger.Dette er helt normalt for de aller fleste. Nå vet jeg at det ikke er farlig, så dersom jeg ikke begynner å blø veldig, så kan jeg slappe helt av. Skal tilbake om 2 uker for ny UL, så nå føler jeg at de følger med meg. Det var godt å bli tatt på alvor på legevakten, de forstod meg veldig godt at jeg ble litt redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå